خانه وارونه کوالالامپور

خانه وارونه کوالالامپور

تاریخ آخرین به روز رسانی: 17 مهر ، 1398

خانه وارونه کوالالامپور KL Upside Down House

خانه ای سنتی به سبک انگلیسی است. این خانه یکی از جدیدترین جاذبه های برج کوالالامپور است. برج کوالالامپور از جمله بلند ترین برج ها در پایتخت مالزی محسوب می شود. خانه وارونه دارای یک کلبه سنتی دو طبقه انگلیسی، کامل با مبلمان و دکوراسیون منزل است و همینطور که از نام آن پیداست این خانه کاملا وارونه است. بیرون از این خانه اتومبیل عتیقه زرد روشن و رو به پایین وجود دارد و فرصت مناسبی را برای گرفتن عکس های زیبا ایجاد می نماید. روبروی خانه وارونه کوالالامپور یک باغ زیبا در فضایی باز احداث شده است که دارای گل های مصنوعی رنگارنگ، چمن و درختان است. 

داخل خانه وارونه کوالالامپور

بازدید کنندگان می توانند در داخل خانه، تعدادی اتاق، آشپزخانه، اتاق نشیمن، اتاق خواب اصلی، اتاق زیر شیروانی را ببینند. البته همه وارونه است. یکی از محبوب ترین نقاط این خانه، اتاق کودک است که انواع اسباب بازی ها، پوشاک در سقف به شکل پراکنده، وارونه است. بازدید از خانه وارونه بین 30 دقیقه تا یک ساعت طول می کشد.

سریعترین راه برای رسیدن به برج منارا کوالالامپور با مونوریل است. زیرا فقط 2 کیلومتر با ایستگاه های Bukit Nans  و Raja Chulan فاصله دارد. در نزدیکی خانه وارونه کوالالامپور هتل پاسیفیک رجنسی کوالالامپور قرار دارد.

ساعت بازدید از خانه وارونه کوالالامپور

همه روزه از ساعت 9:00 تا ساعت 19:00

آدرس خانه وارونه کوالالامپور

KL Tower, Jalan P. Ramlee, Kuala Lumpur

تلفن خانه وارونه کوالالامپور

+6010 802 7547

خانه وارونه کوالالامپور _ آسمان آبی

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql