ارتفاعات کامرون کوالالامپور

ارتفاعات کامرون کوالالامپور

تاریخ آخرین به روز رسانی: 22 مهر ، 1398

ارتفاعات کامرون کوالالامپور Kuala Lumpur Cameron Highlands  

ارتفاعات کارون کوالالامپور یا کامرون هایلندز منطقه ای سرسبز است که حدود 205 کیلومتر مربع یا 3 ساعت رانندگی از شهر کوالالامپور فاصله دارد. این منطقه با مزرعه های بی شمار و پهناور چای شهرت بسیاری در بین جاذبه های دیدنی مالزی دارد. بدون شک از دیدن مناظر و نوشیدن چای اورگانیک شگفت زده خواهید شد. کامرون با ارتفاع حدود 2000 مترمربع دارای آب و هوای معتدل با دمای روز به طور متوسط 25 درجه سانتیگراد و در شب 18 درجه سانتیگراد می باشد که این امر محیط را برای رشد گیاهان قاره ای، میوه و سبزیجات مساعد می کند. یک نقشه بردار دولت استعماری انگلیس در یک سفر نقشه برداری در سال 1885 یک فلات کوهستانی زیبا را کشف کرد و نام آن را ارتفاعات کامرون کوالالامپور گذاشت. در دوران استعمار انگلیسی ها در دامنه های کوهستانی حاصلخیز این منطقه کاشت چای انجام می شد، عملی که امروز توسط افراد محلی ادامه دارد. از آن زمان به بعد با عرضه مداوم سبزیجات به بزرگترین صادرکننده چای در مالزی تبدیل شده است. 

امکانات تفریحی و رفاهی ارتفاعات کامرون کوالالامپور

امکانات تفریحی و رفاهی کامرون هایلندز کوالالامپور بسیار زیاد است و بازدید از این منطقه میتواند ایده تفریحی یکروزه فوق العاده ای در تور کوالالامپور می باشد. در این قسمت به صورت شفاف خواهیم گفت که در این سفر رویایی چه در انتظار شما خواهد بود.
*آبشارهای رابینسون
*قبیله ای که در طول جاده زندگی می کند 
*مزرعه توت فرنگی 
*کارخانه Boh Tea 
*مزارع چای با استراحتگاه
*باغ پروانه Taman Rama-Rama 
*مزرعه زنبورعسل
*پیاده‌ روی درجنگل
*دره‌ کاکتوس
*موزه تونل زمان 
*جشنواره گل
*رستوران محلی 
*گلف بازی
*بازدید از معبد سام پوه 
*تفریح در شهر تاناه ‌راتا 
*اقامت در هتل ها
*صعود از کوه گونانگ برینچانگ 
*کافه روزدال بیسترو 

دسترسی به ارتفاعات کامرون کوالالامپور

اگر از شهر کوالالامپور حرکت می کنید ابتدا وارد سیمپانگ پولایی شوید و بعد از 45 دقیقه رانندگی به شمال تاپا می رسید. همچنین می توانید با تاکسی و یا اتوبوس از پایانه پودورایا در کوالالامپور استفاده کنید. ارتفاعات کامرون با قطار نیز قابل دسترسی است.

ارتفاعات کامرون کوالالامپور _ آسمان آبی

ارتقاعات کامرون کوالالامپور _ آسمان آبی


6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql