رستوران کالیپو فیش استانبول

رستوران کالیپو فیش استانبول

تاریخ آخرین به روز رسانی: 30 دی ، 1398

کشور ترکیه از سه طرف به دریا راه دارد بنابر این غذاهای دریایی یکی از مهم ترین وعده های غذایی مردم ترکیه را تشکیل می دهد. پخت و سرو غذا های دریایی ترک به سه روش عمده کباب کردن ، سرخ کردن و بخارپز کردن تقسیم می شود که هر سه نوع آن ها در خانه ها و رستوران ها با توجه به نوع ماهی و فصلی که در آن صید می شود مورد استفاده قرار می گیرند. غذا های دریایی کشور ترکیه فقط به ماهی خطم نمی شود و غذا های دریایی دیگری دارد کا با صدف ، هشت پا و میگو پخت می شود. بیشتر غذا های کشور ترکیه از عصر عثمانی به یادگار مانده است و خوردن غذا های ترک به خودی خود جزو بهترین جاذبه های گردشگر ترکیه قرار گرفته است رستوران گردی در برنامه های گشت شهری به خصوص تور استانبول نقش مهمی ایفا می کند. 

معرفی رستوران کالیپو فیش

رستوران کالیپو فیش |  Calipso Fish Restaurant 

رستوران کالیپو فیش یکی از بهترین رستوران های استانبول است که غذا های دریایی در آن سرو می شود. مواد اولیه ارگانیک بخش جدا ناپذیر رستوران کالیپو فیش استانبول می باشد. این رستوران یکی از معروف ترین و قدیمی ترین رستوان در استانبول می باشد که قدمت 30 ساله دارد . این رستوران در جاده ساحلی منطقه کوکیوالی استانبول قرار گرفته است. چشم انداز زیبا و دکوراسیون داخلی منحصر به فرد و پخت غذا های ارگانیک و تازه دریایی در این رستوران همه گی دست به دست هم دادند تا یکی از خاطره انگیزترین تجربه خوردن غذای دریایی را برای گردشگران به یادگار بگذارد شایان به ذکر است رستوران کالیپو فیش جزو 50 رستوران برتر استانبول بوده و جوایز های زیادی دریافت کرده است.

رستوران کالیپو فیش

منوی رستوران کالیپو فیش | Calipso Fish Menu

منوی رستوران کالیپو فیش منحصر به همین رستوران می باشد اکثر غذای های در یایی این رستوران با سبزیجات محلی منطقه اژه طمع دار شده است و با ماست های محلی سرو می شود. کباب ماهی مرکب که یکی از بهترین غذا های این رستوران می باشد. ماهی مرکب که لوله ای شکل است را به صورت عمودی برش داده و با آویشن طمع دار می کنند از دیگر غذا های رستوران کالیپو فیش می توان به میگو و کیک ماهی اشاره کرد که طمع و مزه بی نظیری دارد. یکی از مهم ترین تفاوت این رستوران با دیگر رستوران های دریایی در استانبول این است که تمامی غذا ها در اجاق های سنگی پخته می شود.

منوی رستوران کالیپو  فیش استانبول

آدرس رستوران کالیپو فیش کوکیوالی :
استانبول - محله کوکیوالی - بلوار تورگوت اوزال - خیابان جمهوری - پلاک 2
تلفن رستوران کالیپو فیش کوکیوالی :
00902164892858
 
6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql