10 تا از بهترین رستوران های استانبول

10 تا از بهترین رستوران های استانبول

تاریخ آخرین به روز رسانی: 02 بهمن ، 1398

10 تا از بهترین رستوران های استانبول

سفر به ترکیه با خوردن انواع غذا های خوشمره ترک همراه بوده است. فرهنگ تغذیه ترکیه بسیار غنی می باشد که از دوران عثمانی به یادگار مانده است . طعم و تنوع غذا ترک در جهان کم نظیر یا بهتر بگویم بی نظیر است. با رشد و رونق گرفتن صنعت گردشگری در ترکیه طیف گسترده ای از رستوران های با کیفیت در جای جای این کشور تاسیس و ساخته شده است از رستوران های لوکس استانبول گرفته تا غذا هایی خیابانی استانبول همه گی داری طمع و مزه بی نظیری دارند. بیشترین رستوران های شهر استانبول در میدان تقسیم ، خیابان استقلال و محله اطراف نظیر نیشان‌تاشی قرار دارد. این رستوران ها از نظر سبک دکوراسیون داخلی ، کادر آموزش دیده و کیفیت بالای غذا در استانبول شهرت دارند و به خودی خود جزو جاذبه های گردشگری استانبول محصوب می شوند تا جایی که رفتن به این رستوران ها و غذا خوردن در این رستوران ها در برنامه گشت شهری تور استانبول گردشگران جایگاه ویژه ای پیدا کرده است. در این مقاله به برسی 10 تا از بهترین رستوران های استانبول می پردازیم. این رستوران ها در سطح جهانی شناخته شده هستند و انواع غذای ملل و ترک در آن ها پخت و سرو می شود.

10 تا از بهترین رستوران های استانبول

رستوران اسپاگو نیشان‌تاشی | Spago Restaurant Nisantasi 

رستوران اسپاگو نیشان‌تاشی یکی از معروف ترین رستوران های استانبول است که در محله معروف نیشان‌تاشی در نزدیکی میدان تقسیم قرار دارد. چشم انداز زیبا به تنگه بسفر ،کیفیت بالای غذا و کادر مجرب و آموزش دیده به رهنری آشپز معروف ولفگانگ پاک اتریشی همه گی دست به دست هم دادن تا این رستوران را به یکی از بهترین و معروف ترین رستوران های استانبول مبدل سازد. یکی از ویژگی های رستوران اسپاگو سالن پشت بام این رستوران است که چشم انداز بی نظیر و زیبایی را از شهر استانبول و تنگه بسفر به نمایش گذاشته است.
ساعت کار رستوران اسپاگو نیشان‌تاشی : از ساعت 14 تا 3 صبح می باشد
آدرس رستوران اسپاگو نیشان‌تاشی : استانبول - محله نیشان‌تاشی - خیابان رجیس - پلاگ 35 | The St. Regis Istanbul, Mim Kemal Öke Cad. No: 35, Nisantası
تلفن رستوران اسپاگو : 00902123680808

رستوران نیکول  بیوغلو | Nicole Restaurant Beyoglu

نیکول نام رستوران شیک و زیبا در محله بیوغلو استانبول قرار دارد. این رستوران مشهور در بنای تاریخی قرار دارد که در قرن 20 میلادی ساختمان صومعه فرانسیسکان که راهبه ها در آنجا زندگی می کردن. این رستوران به افتخار مادر آگنس مارت نیکول ، نیکول نام گزاری شده است. مادر نیکول در آن دوران در صومعه فرانسیسکان به پرستاری و درمان بیماران می پرداخت. در رستوران نیکول  بیوغلو انواع غذا های ترک و مدیترانه ای با بالاترین کیفیت از ارگانیک ترین مواد غذایی پخت و سرو می شود. دکوراسیون داخلی این رستوران با چشم اندازه دل انگیز و با مدیریت سرآشپز آیلین یازوشوشلو (Aylin Yazıcıoğlu) تجربه ای متفاوت از خودن غذا های ترک را به گردشگران می دهد. رستوران نیکول در نزدیکی خیابان استقلال قرار دارد و گزینه مناسب برای استراحت بعد از گردش در خیابان استقلال می باشد.
ساعت کار رستوران نیکول  بیوغلو  : روز های سه شنبه - شنبه از ساعت 18:30 تا 21:30 می باشد و در روز های یکشنبه و دوشنبه این رستوران بسته است.
آدرس رستوران نیکول  بیوغلو : استانبول - محله بیوغلو - خیابان توتوم کپتان - پلاک 18 | Tomtom dist. Tomtom Kaptan Str. No:18, Beyoglu, Istanbul

رستوران کالیپو فیش کوکیوالی |  Calipso Fish Restaurant Kucukyali

استانبول شهر ساحلی است که قدمت هزاران ساله دارد. غذا های دریایی یکی از مهم ترین وعده های غذایی مردم استانبول را تشکیل می دهد. یکی از معروف ترین و قدیمی ترین رستوران های شهر استانبول رستوران کالیپو فیش است این رستوران با قدمت 30 ساله در جاده ساحلی منطقه کوکیوالی استانبول قرار گرفته است. چشم انداز زیبا و دکوراسیون داخلی منحصر به فرد و پخت غذا های ارگانیک و تازه دریایی در این رستوران همه گی دست به دست هم دادند تا یکی از خاطره انگیزترین تجربه خوردن غذای دریایی را برای گردشگران به یادگار بگذارد شایان به ذکر است رستوران کالیپو فیش جزو 50 رستوران برتر استانبول بوده و جوایز های زیادی دریافت کرده است.
آدرس رستوران کالیپو فیش کوکیوالی : استانبول - محله کوکیوالی - بلوار تورگوت اوزال - خیابان جمهوری - پلاک 2
تلفن رستوران کالیپو فیش کوکیوالی : 00902164892858

رستوران های استانبول

رستوران استانبول 360 خیابان استقلال | 360Istanbul Restaurant Istiklal Street

به جرات می توان گفت رستوران استانبول 360 یکی از منحصر به فرد ترین رستوران های استانبول است. این رستوران در پشت بام یک ساختمان قدیمی قرن 19 میلادی قرار دارد. علت نام گزاری این رستوران به استانبول 360 این است که چون رستوران در پشت بام ساختمان قرار دارد دید 360 درجه به کلی استانبول دارد. چشم انداز زیبا و غذا های عالی با کیفیت درجه یک با ترکیب منوی ترکی مدیترانه ای و ایتالیایی همه گی دست به دست هم داده تا این رستوران جزو برترین رستوران های استانبول قرار بگیرد. یکی از ویژگی های رستوران استانبول 360 این است که در نزدیکی خیابان استقلال قرار دارد که گردشگران پس از تفریح ، خرید کردن در استانبول برای استراحت و خودن غذا به این رستوران می روند.
 آدرس رستوران استانبول  : استانبول - محله بیوغلو - خیابان استفلال - پلاک 163/8
تلفن رستوران استانبول 360 : 0090212251042

رستوران اسمالی کاویت | Asmali Cavit

رستوران اسمالی کاویت در محله بی اوغلو نزدیک به خیابان استقلال استانبول قرار دارد. این رستوران به عنوان یکی از قدیمی ترین رستوران های استانبول شهرت دارد دکوراسون داخلی این رستوران سنتی است. که گردشگران را به دوران استانبول قدیم می برد . این رستوران برنده جایزه های مختلفی شده که به شهرت آن افزوده است. منوی غذای این رستوران سنتی همانند دیگر رستوران ها نیست بیشتر غذا های محلی ترکیه در این رستوران پخت و سرو می شود . غذا های اصلی این رستوران بیشتر از گوشت گاو پیاز خرد شده و ماهی تازه درست می شود. اگر به دنبال مکان سنتی بعد از گشت و گذار در خیابان استقلال و میدان تقسیم هستید این رستوران بهترین گزینه موجود می باشد.
آدرس رستوران اسمالی کاویت : استانبول - محله بیوغلو - خیابان اسمالی پلاک 16
تلفن رستوران اسمالی کاویت : 00902122924950

رستوران بیتی فلوریا | Beyti Florya

یکی از رستوران معروف استانبول که به شهرت جهانی رسیده است. رستوران بیتی استانبول می باشد این رستوران در محله مسکونی فلوریا در نزدیک فرودگاه آتاتورک استانبول قرار دارد. منوی غذای رستوران بیتی فلوریا بیشتر با گوشت بود و از مواد اولیه درجه یک و با کیفیت بالا پخت و سرو می شود. این رستوران با قدمت طولانی خود پذیرای مقامات رسمی در سطح جهانی و ستارگان سینما بود است. این رستوران در 3 طبقه در 3000 متر مربع زیر بنا ، سه تراس فضا سازی منحصر به فرد و با معماری و نقوش سنتی عثمانی خود فضای خاطره انگیزی را در ذهن گردشگران به جای می گذارد. رستوران بیتی یکی از بهترین رستوران های ترکیه است که در آن شما می توانید غذا های گوشتی عالی با کیفیت بالا پیدا کنید. 
ساعات کار رستوران بیتی فلوریا : همه روزه به غیر از دوشنبه ها از ساعت 11:30 تا 32:00 آماده خدمت رسانی به گردشگران می باشد.
آدرس رستوران بیتی فلوریا : استانبول - محله فلوریا - خیابان آرمان پلاک 8 | Orman Str. No:8, Florya, Bakirkoy, Istanbul
تلفن رستوران بیتی فلوریا :  00902126632990

رستوران های میدان تقسیم

رستوران میکلا بیوغلو | Mikla Restaurant Beyoglu

رستوران میکلا استانول یکی از معتبر ترین رستوران های این شهر می باشد در پشت بام هتل شیک و مجلل مارمارا پرا قرار دارد. کیفیت غذای رستوران میکلا عالی است و با مواد درجه یک پخت و سرو می شود کادر آموزش دیده و مجرب رستوران میکلا استانبول در کنار چشم انداز بی نظیر شهر استانبول با موسیقی آرامش بخش دست به دست هم دادن تا یکی از بهترین مکان های برای خودن غذا در استانبول به وجود بیاورد. یکی از ویژگی های رستوران میکلا استانبول منوی خاص و مخصوص این رستوران است که انواع غذا های ملل و ترک را پخت و سرو می کند.
آدرس رستوران میکلا : استانبول محله - بیوغلو -  خیابان مسروتیه - هتل مارماره پرا می باشد
تلفن رستوران رستوران میکلا : 00902122935656

رستوران نئولوکال کاراکوی | Neolokal Karakoy

رستوران نئولوکال در محله کاراکوی استانبول قرار دارد. یکی از منحصر به فرد ترین ویژگی های رستوران نئولوکال با الگوبرداری و الهام گرفتن از مادر طبیعت غذا های خود را پخت و سرو می کنند. گوشت تازه گاو و اردک ، پسته ، لبنیات و ماست های رنگارنگ ، سیب زمینی ، کرفس  و سبزی های وحشی خرد شده گندم و سیب ترش همه گی از مواد های اولیه و ارگانیک هستند که برای پخت غذا های این رستوران به کار می رود. دکوراسیون و فضای داخلی شیک این رستوران مدرن یکی دیگر از ویژگی هایی است که گردشگران را به سمت این رستوران جذب می کند.
ساعات کاری رستوران نئولوکال : همه روزه از ساعت 19 تا 24 به غیر از روز های یکشنبه و دوشنبه
آدرس رستوران نئولوکال : استانبول - محله کاراکوی - خیابان بانک ها - سالت گالاتا 
تلفن رستوران نئولوکال : 00902122440016

 رستوران حیاط خلوت بشیکتاش | Backyard Restaurant Besiktas

رستوران حیاط خلوت در منطقه بشیکتاش استانبول واقع شده است. این باغ خارق العاده مشرف به خلیج بلک است جایی که می توانید با انواع نوشیدنی و غذا های ترک لذت ببرید. یکی از بارز ترین ویژگی رستوران حیاط خلوت سرو غذا در باغ این رستوران می باشد غذا های این رستوران همه گی از موادهای درجه یک و عالی می باشد که گردشگران را برای خودن غذای بی نظیر ترک به اینجا جذب می کند.
ساعات کاری رستوران حیاط خلوت : ساعت کاری این رستوران همه روزه از ساعت 6:30 صبح تا 23:30 شب است.
تلفن رستوران حیاط خلوت : 00905321317404

رستوران های خیابان استقلال

رستوران لب دریا | Leb-i Derya

لب دریا نام رستوران شیک و زیبایی است که مشرف به تنگه بسفر در نزدیکی خیابان استقلال استانبول است. اگر به دنبال کسب تجربه خوردن غذای شیک در محیط مدرن و چشم انداز بی نظیر هستید رستوران لب دریا یکی از بهترین گزینه های موجود در استانبول است. اگر چه رستوران های دیگری نظیر لب دریا در استانبول قرار دارد اما همچنان این رستوران مشترری های خود را دارد. غذا های مختلف در منوی رستوران لب دریا قرار دارد انواع غذا های ترک و ملل، غذاهای دریایی در این رستوران پخت و سرو می شود.
تلفن رستوران لب دریا  : 00905413668480

مطالب مرتبط

نظرات یا پیشنهادات

به این صفحه امتیاز دهید
6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql