معرفی رستوران اسمالی کاویت استانبول

معرفی رستوران اسمالی کاویت استانبول

تاریخ آخرین به روز رسانی: 01 بهمن ، 1398
غذا های ترک طیف گسترده ای از غذا های خوشمزه و لذیذ می باشد. این غذا ها بیشتر از دوران عثمانی به یادگار مانده است. اغلب غذاهای ترک تاثیر گرفته شده از غذا های کشور و مناطق اطراف نظیر خاورمیانه و اروپای شرقی است. پخت غذا های ترک در سراسر این کشور بسته به منطقه و فصل متفاوت می باشد. ترک ها ترجیح می دهند در غذا های خود از برنج ، بلغور ، بادمجان ، ماهی و گوشت تازه به همواره انواع سبزیجات محلی و روغن های طبیعی بخصوص روغن زيتون پخت و سرو کنند. با گسترش صنعت گردشگری در ترکیه و بازدید هزاران گردشگر در سال از استانبول ، رستوران های مختلفی در این شهر و دیگر مناطق ترکیه تاسیس و ساخته شده است که انواع غذا های ترک و ملل های مختلف را پخت و سرو می کنند یکی از بهترین رستوران های استانبول که گردشگران بعد از بازدید از میدان تقسیم و خیابان استقلال در آن استراحت می کنند رستوران اسمالی کاویت استانبول است.

رستوران اسمالی کاویت استانبول

رستوران اسمالی کاویت | Asmali Cavit

رستوران اسمالی کاویت در محله بی اوغلو نزدیک به خیابان استقلال استانبول قرار دارد. این رستوران به عنوان یکی از قدیمی ترین رستوران های استانبول شهرت پیدا کرده است . دکوراسون داخلی این رستوران سنتی می باشد. که گردشگران یاد آور دوران استانبول قدیم می باشد. رستوران اسمالی کاویت مکانی است که خوشمزه ترین غذاهای ترک در آن یافت می شود. برخود بسیار گرم کارکنان این رستوران بخصوص صاحب رستوران آقای کاویت با مسافران و مشتریان زبان زد عام و خاص می باشد. کیفیت بالا غذاهای و محیط گرم و صمیمی این رستوران باعث شهرت جهانی رستوران اسمالی کاویت شده است. منوی غذای رستوران اسمالی کاویت همانند دیگر رستوران ها نیست بیشتر غذا های محلی ترکیه در این رستوران پخت و سرو می شود.

رستوران اسمالی کاویت

منوی رستوران اسمالی کاویت | Asmali Cavit Menu

غذا های اصیل و سنتی ترکیه بخش جدا ناپذیر این رستوران است. رستوران اسمالی کاویت از مواد ارگانیک و سبزیجات محلی تهیه می شود که باعث خوش طعم شده غذا های این رستوران شده است. گوشت تازه گاو ، پیاز خرد شده ماهی و سبزیجات را همیشه در منوی غذای رستوران اسمالی کاویت می توانید پیدا کنید. اگر به دنبال مکان سنتی بعد برنامه های گشت شهری تور استانبول می گردید این رستوران می تواند بهتر انتخاب شما باشد.

منوی رستوران اسمالی کاویت

آدرس رستوران اسمالی کاویت : 
استانبول - محله بیوغلو - خیابان اسمالی پلاک 16
تلفن رستوران اسمالی کاویت :
00902122924950

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql