رستوران نئولوکال استانبول

رستوران نئولوکال استانبول

تاریخ آخرین به روز رسانی: 01 بهمن ، 1398

معرفی رستوران نئولوکال  |  neolokal restaurant

رستوران نئولوکال در محله کاراکوی استانبول قرار دارد. یکی از منحصر به فرد ترین ویژگی های رستوران نئولوکال با الگوبرداری و الهام گرفتن از مادر طبیعت غذا های خود را پخت و سرو می کنند. گوشت تازه گاو و اردک ، پسته ، لبنیات و ماست های رنگارنگ ، سیب زمینی ، کرفس  و سبزی های وحشی خرد شده گندم و سیب ترش همه گی از مواد های اولیه و ارگانیک هستند که برای پخت غذا های این رستوران به کار می رود. دکوراسیون و فضای داخلی شیک این رستوران مدرن یکی دیگر از ویژگی هایی است که گردشگران را بعد از برنامه گشت شهری تور استانبول به سمت این رستوران جذب می کند. 

رستوران نئولوکال استانبول

سرآشپز ماکسوت آشکار | maksut aşkar

ماکسوت آشکار در رشته جهانگردی و هتل داری تحصيل كرد. او در دوران تحصیل خود در رستوان ها و کافه های استانبول مشغول به کار شد و در سال 2014 رستوران خود به نام نئولوکال را در موزه سالت گالاتا افتتاح کرد.این رستوران جزو برترین رستوران های استانبول است. ماکسوت آشکار معتقد است که اگر فرهنگ و سنت های غذایی ترک را نسل جدید حفظ نکند برای آیندگاه چیزی از این فرهنگ نمی ماند. ماکسوت آشکار غذا های سنتی کشور خود را به شیوه مدرن برای گردشگران و مشتریان رستوران خود پخت و سرو می کند. همچنین وی در دانشگاه های ترکیه به دنیال کشف و پرورش استعداد های محلی است.

سرآشپز ماکسوت آشکار

منوی رستوران نئولوکال | neolokal restaurant Menu

یکی از مهمترین اصول رستوران نئولوکال احیای سنت های غذایی ترکیه است. این باز سازی و احیای فرهنگ غذایی ترک بدونه استفاده از مواد ارگانیک و طبیعی ممکن نیست. رستوران نئولوکال مواد اولیه خود را از یک مزرعه در 20 کیلومتری شهر استانبول تهیه می کند. این مزرعه با رعایت اصول کشاورزی بهترین محصول را در کل ترکیه برداشت می کند . از جمله مواد های غذایی که در این رستوران مورد استفاده قرار می گیرد می توان به گل کلم ، کدو تنبل ، پیاز ، گوجه فرنگی ، گوشت ، ماهی و سبزیجات محلی و از غذا های محبوب می توان به خوراک بره گوسفند با سالاد زیتون ، ماهی کباب شده با سیب زمینی و سبزی خردل وحشی نام برد. 

منوی رستوران نئولوکال

ساعات کاری رستوران نئولوکال : 
همه روزه از ساعت 19 تا 24 به غیر از روز های یکشنبه و دوشنبه
آدرس رستوران نئولوکال : 
استانبول - محله کاراکوی - خیابان بانک ها - سالت گالاتا 
تلفن رستوران نئولوکال : 
00902122440016

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql