رستوران سی و هشت کا ال کوالالامپور

رستوران سی و هشت کا ال کوالالامپور

تاریخ آخرین به روز رسانی: 09 بهمن ، 1398

مسافران تور کوالالامپور که برای تماشای جاذبه های گردشگری مالزی و خریدهای متعدد از مرکز خریدهای شهر کوالالامپور که بسیار مشهور و محبوب هستند سفر کرده اند حتماً برای رفع گرسنگی نیاز به خوردن غذاهای لذیذ و سالم پیدا خواهند کرد. شهر کوالالامپور بهترین رستوران ها را در خود جای داده است.

رستوران-سی-و-هشت-کا-ال

معرفی رستوران سی و هشت کا ال | Thirty8 KL

رستوران سی و هشت کا ال از لحاظ استراتژیک در طبقه 38 هتل گرند حیات کوالالامپور قرار گرفته است که نمایی پارانومای 360 درجه از شهر زیبای کوالالامپور را به نمایش می گذارد. یکی از بهترین انتخاب هایی که مسافران تور مالزی برای صرف غذایی لذیذ و خوشمزه می توانند داشته باشند رستوان سی و هست کا ال می باشد. ناگفته نماند که برج های دوقلوی پاتروناس نیز در فاصله یک کیلومتری رستوران قرار گرفته است که با دیدی عالی می توانید عکس های جذاب و خیره کننده ای را از طبقه سی و هشتم به ثبت برسانید. همچنین می توانید برای داشتن جشن های خاص خود از رستوران سی و هشت کا ال نهایت استفاده را ببرید.

رستوران-سی-و-هشت-کا-ال-کوالالامپور

منوی رستوران سی و هشت کا ال | Thirty8 KL Menu:

رستوران سی و هشت که جزو بهترین رستوران های کوالالامپور می باشد، از سرآشپز اجرایی تامی فرانسسیل متولد سوئد در آشپزخانه بهره گرفته است که منویی از غذاهای دریایی چینی و تایلندی، سوشی ژاپنی و ساشیمی و استیک که طعم های بسیار خوب و قیمتی مناسب دارند را ارائه می دهد. توصیه می شود حتما از ماهی قزل آلا، ماهی سالمون، رول آووکادو و ماکی کالیفرنیا نیز تست فرمائید. 

رستوران سی و هشت کا ال

ساعت کاری روزانه رستوران سی و هشت کا ال: 

12:00- 15:00 و 18:00-23:00

آدرس رستوران سی و هشت کا ال:

Level 38, 12 Jalan Pinang, Kuala Lumpur

تلفن رستوران سی و هشت کا ال:

60321821234+

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql