رستوران اناک کی ال کوالالامپور

رستوران اناک کی ال کوالالامپور

تاریخ آخرین به روز رسانی: 08 بهمن ، 1398

یکی از نیاز های طبیعی هر انسانی خوردن غذا می باشد که بعد از کلی گشت و گذار در شهر و دیدن جاذبه های گردشگری کوالالامپور بسیار دلچسب می شود. این شهر دارای تعداد زیادی رستوران باکیفیت می باشد که غذاهای لذیذی را برای مشتریان خود ارائه می دهد. 

رستوران اناک کی ال

معرفی رستوران اناک کی ال | Enak KL:

یکی از رستوران های معروف و سطح بالا در شهر مالایی رستوران اناک کی ال می باشد که در سال 2001 تاسیس شده است. یکی از مزیت های رستوران این است که غذاهای درست شده در آن کاملاً حلال و عاری از گوشت خوک می باشد.  این رستوران اکثراً به پخت غذاهای محلی مالزیایی که طعم و مزه غنی دارند مشغول است که بعد از دیدن جاذبه های گردشگری مالزی برای استراحت و تجدید توان بهترین گزینه می باشد. طراحی سنتی و حرفه ای این رستوران و همچنین ارائه غذاهایی که عمدتاً مناسب با ذائقه ایرانی ها و مناسب ترین قیمت می باشند، دلیل جذب توریستان تور مالزی است. 

رستوران اناک کی ال

منوی رستوران اناک کی ال |  Enak KL Menu:

منوی غذایی این رستوران که جزو بهترین رستوران های کوالالامپور می باشد شامل: گاگو گادو، سبزیجات آب پز سبک، توفو، تخم بلدرچین و سس بادام زمینی، رندنگ پاندانگ تازه (قسمت بالای گوشت گاو پخته شده در خامه نارگیل مرطوب و ادویه جات ترشی جات)، توم (غذاهای تازه شیرین شده با فلفل قرمز خشک آتشین، آب تمیز و برگ فلفل) و... همچنین انواع دسر ها نیز می باشد. ناگفته نماند که بیشتر غذاها در رستوران اناک کی ال همراه با برنج سفید صرف می شود که برای خوش طعم شدن از ادویه های مخصوص در آن استفاده می کنند که البته گردشگران تور کوالالامپور می توانند میزان تندی آن را به دلخواه خود انتخاب کنند.

رستوران اناک کی ال

ساعت کاری روزانه رستوران اناک کی ال:

12:00- 01:00

آدرس رستوران اناک کی ال:

LG2, Feast Floor, Starhill Gallery, 181 Jalan Bukit Bintang, 55100 Kuala Lumpur

تلفن رستوران اناک کی ال: 

60321418973+

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql