رستوران پرگو کوالالامپور

رستوران پرگو کوالالامپور

تاریخ آخرین به روز رسانی: 09 بهمن ، 1398

در شهر کوالالامپور رستوران هایی موجود است که با شور و شوق فراوان جهت راضی نگه داشتن مشتریان خود که با تور مالزی سفر کرده اند تمام تلاش خود را می کنند که خوشمزه ترین و تازه ترین غذا ها را برای سرو تهیه  و ارائه کنند. این شهر مشهور ترین رستوران ها را در خود جای داده تا مسافران بعد از دیدن جاذبه های گردشگری کوالالامپور برای انرژی گرفتن برای صرف غذا به آنجا مراجعه کنند.

رستوران-پرگو

معرفی رستوران پرگو | Prego:

رستوران پرگو واقع در شهر کوالالامپور می باشد که انواع غذاهای پرخاصیت و لذیذ را با سبک کلاسیک به مشتریان عزیز ارائه می دهند. این رستوران شیک و مدرن با دکوراسیون بی نظیر برای تزئین از میزهای چوبی تیره و لامپ های سقفی شیشه ای رنگی جهت زیبایی بیشتر استفاده کرده است. رستوران پرگو نسبت به سایر رستوران ها با وجود کیفیت بالا از قیمت مناسب و اقتصادی تری برخوردار می باشد و اکثر مسافران تور کوالالامپور طرفدار آن هستند.

رستوران-پرگو-.کوالالامپور

منوی رستوران پرگو | Prego Menu:

برای خوردن غذای به یاد ماندنی و لذیذ حتماً پاستای دست ساز، ماکارانی، ریچوتو، پیتزای پرگو، خرچنگ، مرغ سوخاری همراه با مارچوبه تند و سیب زمینی سرخ شده را امتحان کنید. بعد از صرف غذای دلخواه خود از دسرهای متنوع رستوران پرگو که از بهترین رستوران های کوالالامپور می باشد نیز نوش جان فرمایید که کاستارد پسته ای و پای گل شکلاتی از جمله بهترین دسرها می باشند.

رستوران پرگو

ساعت کاری رستوران پرگو: 

دوشنبه و شنبه  12:00- 14:30 (ناهار) 18:30- 22:30 (شام) و یکشنبه 12:00- 15:00 (ناهار) 18:30- 22:30 (شام)

آدرس رستوران پرگو:

199, The Westin Kuala Lumpur, Jalan Bukit Bintang, Kuala Lumpur, 55100

تلفن رستوران پرگو:

60327318333+

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql