فرودگاه بین المللی باتومی

فرودگاه بین المللی باتومی

تاریخ آخرین به روز رسانی: 16 بهمن ، 1398

فرودگاه بین المللی باتومی | Batumi International Airport

باتومی شهر بندری هست که در کرانه دریای سیاه واقع شده است. این شهر توریستی زیبا همیشه پذیرای گردشگران از کشورهای مختلف می باشد که اغلب  با تور گرجستان سفر کرده اند. فرودگاه یکی از اصلی ترین پایگاه های تردد توریستان از کشورهای مختلف هست و شهر باتومی هم دارای فرودگاه بین المللی مجهزی می باشد که در کشور گرجستان قرار گرفته است. این فرودگاه از لحاظ استانداردهای روز جهانی مورد تایید سازمان هوانوردی آمریکا می باشد. ارتفاع آن از سطح دریا 32 متر است و فاصله هوایی تا تهران حدود 1398 کیلومتر که معادل با هشتاد دقیقه پرواز می باشد. فرودگاه بین المللی باتومی یکی از سه فرودگاه اصلی در کشور گرجستان هست که پایانه جدیدش از سال سال 2007 میلادی راه اندازی شد. این فرودگاه ظرفیت پذیرش ششصد هزار مسافر در سال را دارد که در سال گذشته طبق اعلام شرکت فرودگاه های گرجستان 51 درصد رو به رشد بوده است.

فرودگاه-بین-المللی3

فرودگاه-بین-المللی

فرودگاه-بین-المللی2

موقعیت جغرافیایی فرودگاه بین المللی باتومی:

فرودگاه بین المللی باتومی در دو کیلومتری جنوب باتومی و بیست کیلومتری شمال شرقی شهر هوپا در آرتوین ترکیه واقع شده است. این فرودگاه از لحاظ دسترسی بسیار راحت می باشد به علت وجود ایستگاه اتوبوس ویژه فرودگاه شماره ده که در مقابل پایانه مستقر هست و تقریباً در زمان بیست دقیقه مسافران تور باتومی را به مرکز شهر برده که هرچه سریع تر به دیدن جاذبه های گردشگری باتومی بروند. همچنین تاکسی های فرودگاه در مقابل پایانه قرار گرفته است که در مدت زمان 10 الی 15 دقیقه توریستان را به مرکز شهر می رساند.

فرودگاه-بین-المللی4

فرودگاه-بین-المللی5

آژانس آرزوی آسمان آبی سفری خوش را همواره برای شما عزیزان آرزومند است. برای بدست آوردن اطلاع از نرخ تور های لحظه آخری با همکاران فروش ما در ارتباط باشید.

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql