پارک ملی متیرالا باتومی

پارک ملی متیرالا باتومی

تاریخ آخرین به روز رسانی: 16 بهمن ، 1398

پارک ملی متیرالا باتومی | Mtirala National Park

پارک ملی متیرالا در روستای چاکویستاوی واقع شده است که افراد همواره  در مسیر رفتن به آنجا می توانند از جاده باریک که منتهی به آنجاست  و بسیار دل انگیر و چشم نواز است نهایت لذت را ببرند. این ناحیه دارای بهترین زمین های مرطوب  در سراسر گرجستان می باشد. نام مستعار پارک گریه است به علت بارندگی فراوانی که در این منطقه می بارد. پارک ملی متیرالا باتومی یکی از ده ها جاذبه ی گردشگری باتومی می باشد که با محوطه دنج و آرامی که دارد مناسب برای کمپ و چادر زدن توریستان تور گرجستان است. این پارک در 40 کیلومتری شهر باتومی می باشد که درداخل  آن رودخانه روان و بسیار زیبایی در جریان است. مسافرانی که با تور باتومی سفر کرده اند همواره می توانند با دیدن طبیعت بکری که در اطراف باتومی است به اوج لذت برسند که پارک ملی متیرالا یکی از آن طبیعت های بکر و دنج می باشد. آبشارهای کوچک و برکه های کوهستانی موجود در پارک به زیبایی آن افزوده است. این پارک بسیار مناسب جهت پیاده روی و انرژی گرفتن از طبیعت می باشد و عکس های خاطره سازی را در کنار دوستان و آشنایان می توانید به ثبت برسانید که  کاملا خاص و دوست داشتنی می شوند.

پارک-ملی8
پارک-ملی7

پارک-ملی6

مسیر های توریستی پارک ملی متیرالا باتومی:

دو مسیری که در پارک ملی متیرالا وجود دارد با پشتیبانی صندوق جهانی حیات وحش WWF تاسیس شده است. 

1.مسیر جنگل شاه بلوط  |  Trail Tsablnari 

مسیر جنگل شاه بلوط بین 265-442 متر از سطح دریا قرار گرفته است. در این مسیر که هدفی آموزشی و سرگرم کننده دارد از کنار آبشار و دریاچه فوق العاده ای عبور خواهید کرد. همچنین برگ های گیلاس و انواع پیچک ها به زیبایی مسیر افزوده است.

2.مسیر بهار سرد | Trail Tsivtskaro

مسیر بهار سرد نیز 260 متر از سطح دریا قرار گرفته است. در این مسیر جنگلی پر از درختان راش وجود دارد  و همچنین گردشگران می توانند از صداهای حیرت انگیزی همچون خرس قهوه ای، گوزن و بسیاری حیوانات لذت ببرید.

پارک-ملی5

پارک-ملی4

پارک-ملی3

آدرس پارک ملی متیرالا باتومی:

Kobuleti Municipality, Village Chaqvistavi, Kobuleti, Georgia

پارک-ملی9

پارک-ملی1

اگر خواهان بازدید از این پارک زیبا هستید همواره می توانید از طریق  تور های لحظه آخری برای سفر به گرجستان اقدام کنید.

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql