جزایر پرنس استانبول

جزایر پرنس استانبول

تاریخ آخرین به روز رسانی: 17 تیر ، 1399

استانبول به دلیل وجود انواع و اقسام جاذبه های طبیعی و مصنوعی در خود، گردشگران فراوانی را ترغیب کرده که با تور استانبول سفر کنند. یکی از جاذبه های طبیعی و بکر جزایر پرنس است. سوال پیش می آید که چگونه به جزایر پرنس برویم؟ برای کسب اطلاعات از جزایر پرنس و ترغیب شدن برای رفتن به آنجا با آژانس آرزوی آسمان آبی همراه شوید.

Asemanabi-جزایر-پرنس

تاریخچه جزایر پرنس

جزایر پرنس که یکی از جاذبه های گردشگری استانبول به شمار می رود، در فاصله کمی تقریباً یک ساعت مسافت زمانی از این شهر زیبا قرار دارد که در زمان بیزانس جهت تبعید افراد مورد استفاده قرار می گرفته و رفته رفته تا به امروز تبدیل به یک جاذبه خارق العاده گردشگری شده است. علت نامگذاری پرنس برای این جزایر، تبعید شاهزادگان طرد شده به آنجا می باشد.

معرفی جزایر پرنس استانبول | Prens Adaları

مجموعه 9 جزیره پرنس به صورت سلسه وار در نزدیکی هم قرار گرفته اند. اندازه های این 9 جزیره کاملاً متفاوت از کوچک تا بزرگ می باشد. اگر برای بازدید از این جزایر می روید باید بدانید که تنها می توانید از چهار جزیره شگفت انگیز بویوک آدا، بورگاز آدا، هیبلی آدا و کینالی آدا دیدن کنید و در آنجا به آرامش دست یابید. برای رسیدن به این جزایر زیبا باید از قایق های موجود استفاده کنید که علاوه بر رسیدن به جزیره می توانید از زیبایی های مسیر و تماشای مرغان دریایی لذت ببرید.
بزرگ ترین جزیره در بین جزایر پرنس، بویوک آدا می باشد که در بین تمامی توریستان محبوبیت زیادی را کسب کرده است. در این جزایر ورود وسایل نقلیه موتوری ممنوع است که این امر سبب گشته این جزایر مملو از آرامش و سکوت شود و لذت بردن از طبیعت بکر و خلوت را برای ما آسان تر کند. در این جزایر باشکوه تنها شاهد شنیدن صدای سم اسب ها و زنگ دوچرخه ها هستید. معماری کلبه ها و ویلاهایی که در این جزایر ساخته شده به سبک اروپایی می باشد که فضای جذاب و کمیابی را برای ما با وجود پوشش جنگلی و نمای دریای مرمر تداعی می کند. بر اساس آخرین آماری که در سال 2012 میلادی گرفته شد، جمعیت افراد این جزایر 14/552 نفر بوده است.

Asemanabi-جزایر-پرنس1

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql