مرکز خرید میگروس آنتالیا

مرکز خرید میگروس آنتالیا

تاریخ آخرین به روز رسانی: 30 خرداد ، 1397

Migros Shopping center Antalya

یکی از فروشگاه های زنجیره ای بین المللی سوئیسی که در آنتالیا شعبه دارد میگروس است. این مرکز بالغ بر 470 فروشگاه در ترکیه دارد. برای آشنایی بیشتر با این مرکز خرید آژانس آرزوی آسمان آبی را همراه کنید.
قابل ذکر است بدانید فروشگاه میگروس پربازدیدترین فروشگاه ترکیه محسوب میشود و همانطور که برای توریست ها جذابیت ویژه ای دارد برای مردم ترکیه هم از اهمیت خاصی برخوردار است.

مرکز-خرید-میگروس-آنتالیا

بزرگترین لذت تور آنتالیا خریدن اجناس اصل ترک است که در این مرکز خرید وجود دارد .این مرکز خرید مکانی برای خرید برندهای بین المللی، محصولات کامپیوتری و دیجیتال ، عطر، کفش، البسه و بسیاری از محصولات دیگر می باشد همچنین گردشگران و مسافران تور ترکیه می توانند در مرکز خرید میگروس خوشبوترین عطرها را با بهترین قیمت و کیفیت عالی پیدا کنند.  هروسیله ای که مورد نیاز شما باشد دراین مرکز خرید میتوان یافت. مرکز خرید میگروس آنتالیا دارای زمینی به وسعت 50000 مترمربع می باشد و  128 فروشگاه و یک سالن سینما که فیلم های ترکی و هالیوودی را نشان می دهد را در خود جای داده است. پارکینگ این مجتمع 1300 ظرفیت خودرو را در خود جای میدهد و ساعت کار این مجموعه ازساعت 10 صبح شروع می شود و تا 10 شب باز می باشد.

مرکزخرید-میگروس

در مرکز خرید میگروس محیطی زیبا و دلنشین غذاخوری با غذاهای بین المللی وجود دارد. در حال حاضر این مرکز خرید را می توان به عنوان یکی از بازارهای بزرگ آنتالیا و یکی از مکان های توریستی این شهر معرفی کرد که در هنگام سفر لازم است حتما سری به آن بزنید.در این مرکز خرید  میتوان ساعت ها بدون متوجه گذر زمان قدم بزنید و لذت ببرید.

مرکز-خرید-میگروس-آنتالیا-ترکیه


6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql