تور آنتالیا

تور آنتالیا

تورهای آنتالیا
تور های نوروزی آنتالیا

تور آنتالیا


تور آنتالیا - Antalya Tour

در تور آنتالیا سفری دلچسب به شهر تفریحی آنتالیا کشور ترکیه که دارای بنادری مملو از قایق و کشتی های تفریحی، سواحلی  همراه با هتل های بزرگ می باشد را شروع خواهید کرد. آنتالیا دروازه ای به سمت جنوب قسمت مدیترانه ای ترکیه است که به دلیل داشتن آب های آبی رنگ به نام سواحل فیروزه ای شناخته می شوند و سالانه در فصول مختلف این جاذبه گردشگری آنتالیا هزاران توریست و گردشگر را به سمت خود جذب می کند و به همین دلیل آژانس مسافرتی آسمان آبی با ارائه پکیج های تور آنتالیا، تورهای لحظه آخری آنتالیا و بلیط هواپیما به آنتالیا، سفر به شهر آنتالیا ترکیه را راحتتر و به صرفه تر از گذشته کرده است.

 تورلحظه آخری آنتالیا (آنی و ارزان قیمت)

با پکیج های تور لحظه آخری آنتالیا و تور ارزان آنتالیا، شما با کمترین هزینه، بیشترین لذت را از سفرتان خواهید برد. پکیج های لحظه آخری تور ترکیه و تور آنتالیا با قیمت های متفاوتی متناسب با بودجه شما تعیین شده است. قیمت تور آنتالیا لحظه آخری با توجه به نوع هتل، نوع ایرلاین و سایر امکانات ارائه شده در تور و زمان سفر شما متغیر خواهند بود.

🌴تور آنتالیا ویژه زمستان

مردم بسیاری در سرتاسر دنیا برای فصول مختلف سفر می کنند ولی افراد بسیاری که فکر نمی کنند که رمستان هم فصل مناسب و خوش آب و هوایی برای سفر می باشد و کشورهایی زیادی هستند که فصل مسافرت در آن ها، زمستان است و سفر خوبی را می توانید در این کشورها تجربه کنید. زمستان در اقصی نقاط جهان دارای آب و هوای سردی می باشد. شما برای سفر، باید آب و هوای مقصد خود را چک کنید تا بتوانید چمدان خود را به خوبی بسته بندی کنید. آسمان آبی با ارائه بهترین تورهای زمستانی در به اقصی نقاط جهان، میزبان شما مسافران گرامی می باشد و شما می توانید یک سفر شگفت انگیز را با ما تجربه کنید


سفری شگفت انگیز در فصل زمستان با تور آنتالیا زمستان 1402

آماده ی سفر در بهترین فصل سال هستید؟! چیزی تا آغاز فصل زمستان نمانده است. این فصل یکی از زیباترین فصل های سال می باشد. فصل زمستان یک تجربه متفاوت را برای شما رقم خواهد زد. با وجود هوای دل انگیز، طبیعت زیبا و چشم انداز های بی نظیر می تواند بهترین انتخاب برای سفر و گشت و گذار باشد. اصلا فصل زمستان، فصل سفر است و نباید این فرصت بی نظیر را از دست بدهید. انتخاب های زیادی برای سفر های زمستانی خود دارید. می توانید سفر خود را در دی ماه آغاز کنید یا بگذارید برای ماه زیبای بهمن و یک سفر با آب هوا و طبیعت بهشت گونه تجربه کنید. یکی از نکاتی که باید به خاطر داشته باشید هوای دم دمی زمستان می باشد که گاهی بی نهایت سرد و بارانی و گاهی گرم با آفتابی سوزان، به همین دلیل بهتر است که چمدان خود را با دقت ببندید و قبل از سفر آب هوای کشور و شهری که می خواهید به آن سفر کنید را بررسی نمایید. آژانس آرزوی آسمان آبی با ارائه بهترین تور آنتالیا زمستان 1402 و ارزان ترین تور آنتالیا زمستان 1402 در خدمت شما مسافران گرامی می باشد. همچنین تیم ما پیکج های ویژه ای برای زمستان در نظر دارد و شما می توانید سفر بی نظیر و هیجان انگیزی را برای خود با تور آنتالیا زمستان 1402 رقم بزنید.

💵 قیمت تور آنتالیا (پکیج تور آنتالیا=رزرو هتل+رزرو بلیط هواپیما)

هزینه سفر به آنتالیا معمولا به صرفه و معقول است. بلیط هواپیما آنتالیا با قیمت‌ مناسب از ایرلاین های مختلف ارایه شده است هتل های بسیاری هم هستند که خدمات خوبی را با قیمت های مناسب به مسافران تور آنتالیا ارایه می کنندپروازهای خارجی به آنتالیا توسط ایرلاین های بسیاری مانند قشم ایر، ماهان، اطلس و...  انجام می شود که با توجه به زمان سفر شما متفاوت خواهد بودقیمت تور آنتالیا با توجه به نوع هتل، نوع ایرلاین و خدمات ارائه شده متفاوت خواهد بودبنابر این می توانید با همکاران ما در آژانس آسمان آبی تماس بگیرید تا بهترین انتخاب را برای خود و همراهانتان داشته باشید.

 وضعیت آب و هوای آنتالیا

آنتالیا در تمام فصل های سال دارای توریست و گردشگران از سرتاسر دنیا است. آنتالیا اکثر فصول سال آفتابی است و آب و هوای آنتالیا گرم و معتدل می باشد و این امر برای بسیاری از گردشگران لذت بخش می باشد چرا که می توانند از تفریحات آبی آنتالیا نهایت استفاده را بکنندآب و هوای آنتالیا مدیترانه ای است که دارای تابستان های آفتابی و زمستان های معتدل است. از اواسط فروردین ماه تا آبان ماه می توانید شنا کنید. بارش باران هم در آنتالیا به فصل های پاییز و زمستان اختصاص دارد.

🕐🛫 بهترین زمان سفر به آنتالیا

شهر آنتالیا به دلیل قرار گرفتن در سواحل جنوبی کشور ترکیه، بین آب های گرم دریای مدیترانه و کوهستان توروس از وزش بادهایی که از نواحی شمالی می وزند در امان است و به همین دلیل شهر آنتالیا در تمام طول سال دارای آب و هوایی گرم و مطبوع می باشد. شهر آنتالیا دارای تابستان های گرم و آفتابی می باشد که در گرمترین حالت دمای هوا به 34 درجه سانتی گراد میرسد و همراه با 12 ساعت تابش خورشید می باشدبهترین زمان سفر به آنتالیا ترکیه از ماه سپتامبر تا اواسط ماه دسامبر (شهریور ماه الی اواخر پاییز) است که بیشتر توریست ها در این بازه زمانی به آنتالیا سفر می کنند همچنین در این مدت زمانی از آفرها و تخفیف های استثنایی برخوردار شوید و به دلیل اینکه کوهستان توروس مانع از ورود بادهای سرد به شهر آنتالیا می شود، شهر آنتالیا در بیشتر ایام سال دارای آب و هوای معتدل و مطبوعی می باشد که همین موضوع باعث می شود تا گردشگران بسیاری از سراسر دنیا در تمام فصول به آنتالیا مسافرت کنند.

🗽 جاذبه های گردشگری آنتالیا

شهر آنتالیا دارای جاذبه های گردشگری و تفریحی بسیار زیادی برای تمامی مسافران و توریست ها می باشد. اگر به بازدید از آثار تاریخی و باستانی علاقمند می باشید آنتالیا دارای تعداد زیادی اماکن تاریخی و موزه های تاریخی مانند موزه باستان شناسی آنتالیا می باشد اما اگر به دنبال خرید و بازدید از مراکز فروش می باشید خبر خوشحال کننده این است که شهر آنتالیا دارای تعداد بسیار زیادی از مراکز خرید لوکس و مدرن می باشد.

🔍 دیدنی ها، سرگرمی و تفریحاتی که در آنتالیا نباید از دست بدهید!

🛍 مراکز خرید در آنتالیا

همانطور که گفته شد شهر آنتالیا دارای دو قسمت قدیمی (کالچی) و مدرن (لارا) می باشد. قسمت لارا دارای مراکز خرید بزرگ و مدرنی مانند مرکز خرید میگروس، شی-مال، مرکز خرید تراسیتی  و... می باشد اما اگر به دنبال خرید از بازارچه های محلی، چانه زنی می باشید قسمت کالچی برای شما مناسب تر است.

🛌 رزرو هتل های آنتالیا

برای رزرو هتل در آنتالیا به چند نکته باید توجه نمود. شهر آنتالیا از لحاظ گردشگری و تفریحی به دو قسمت کالیچی و لارا تقسیم شده است که هر دو مناطق دارای هتل ها و اقامتگاه های زیادی با قیمت های متفاوت می باشند. هنگامی که هدف شما از سفر به آنتالیا بازدید از اماکن تاریخی، فرهنگی و هنری آنتالیا می باشد بهتر است که در منطقه قدیمی شهر آنتالیا (کالچی) به دنبال هتل یا اقامتگاه بگردید به این دلیل که بیشتر جاذبه های گردشگری تاریخی و فرهنگی آنتالیا در این منطقه قرار گرفته اند اما اگر به دنبال هتل های لوکس و لاکچری، تفریح در سواحل آنتالیا هستید بهترین انتخاب پیدا کردن هتل در منطقه لارا می باشد.

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql