سافاری پوکت

سافاری پوکت

تاریخ آخرین به روز رسانی: 04 اسفند ، 1397

شهر پوکت سواحل زیبا و آرامش بخش و معبد های متنوع، جنگل های بکر و کوه های بسیار سر سبزی نیز دارد. در سال توریستها و گردشگران زیادی برای دیدن این همه زیبایی به تایلند سفر می کنند تا از نمای نزدیک این منظره ها را تماشا کنند و لذت ببرند.

یکی از بهترین و متنوع ترین تفریحات تور پوکت سافاری است که به معنای سفری کوتاه و هیجان انگیز در دل جنگل می باشد. در طول مسیر این سفر مهیج می توانید برای استراحت در خانه های ییلاقی حاشیه ی رودخانه اطراق کنید و یا اگر اهل هیجان بیشتری هستید، می توانید در خود رودخانه، سوار بر قایق های موتوری شوید و یا موج سواری کنید.

سافاری-پوکت-تایلند

تجربه ی دیگری که در سافاری پوکت می توانید داشته باشید فیل سواری است. قبل از سوار شدن بر روی فیل، لیدرها آموزش کافی را به شما می دهند و بعد از آن به صورت دو نفره سوار بر فیل ها به سمت جنگل پر از درخت حرکت می کنید و از طبیعت اوج لذت را می برید. در حین فیل سواری مکانی هست که میمون های زیادی وجود دارد که مسئول حرکت فیل با دادن غذا به فیل ها و میمون ها نمایش تماشایی را اجرا می کند. در قسمتی دیگر از سافاری پوکت، موتورهای چهار چرخی وجود دارد که شما می توانید در مسیر آسفالت و پر پیچ و خمی که در دل جنگل وجود دارد، موتور سواری کنید. برای آشنایی بیشتر با تورهای لحظه آخری تایلند با آژانس آرزوی آسمان آبی همراه باشید.

سافاری-پوکت

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql