میدان اسب دوانی دبی

میدان اسب دوانی دبی

تاریخ آخرین به روز رسانی: 26 مرداد ، 1398

میدان اسب دوانی دبی Meydan Racecourse Dubai

اسب دوانی در دبی از سال 1981 پایه گذاری شده و تقریبا در حدود 10 سال بعد یعنی در سال 1992 کلوپ اسب دوانی در دبی فعالیت خود را ادامه داد. در سال 2010 میدان اسب دوانی دبی که نام Meydan دارد در مسابقات جهانی اسب دوانی افتتاح گردید. میدان اسب دوانی دبی Meydan از بزرگترین مکان های مسابقات اسب دوانی در جهان است و دارای مسیرهای مسابقه اسبدوانی به طول 2400 متر است. شهر لوکس و مدرن دبی دارای اماکن تفریحی زیادی می باشد که برای گردشگران و مردم محلی جالب و هیجان انگیز است.با آژانس آسمان آبی همراه شوید تا اطلاعات کافی را درباره این مکان بدست آورید.

میدان-اسب-دوانی-دبی

این باشگاه یکی از بزرگترین میدان های سوارکاری در کل جهان می باشد که مسابقات بین المللی زیادی در آن برگزار می شود و دارای 2 میدان مسابقه بزرگ می باشد. این مجموعه برای تماشای مسابقات دارای 80 هزار صندلی می باشد و پارکینگ آن گنجایش بیش از 8 هزار اتومبیل را دارد. برای راحتی گردشگران تور دبی، هتل بسیار بزرگ  5 ستاره ای به نام باب الشمس دبی در کنار میدان ساخته شده است که دارای 285 اتاق شیک با بهترین خدمات و منظره ای رو به میدان اسب سواری است. در کنار هتل، موزه و گالری وجود دارد که معماری شگفت انگیز و دیدنی دارند و گردشگران زیادی را به خود جذب می کنند.

در این میدان تسهیلات آموزشی برای عموم با هر سنی محیا شده است که مربیان برجسته طیف وسیعی از رشته های سوارکاری از جمله نمایش پرش با اسب،رقص راه رفتن اسب و پلو را آموزش می دهند. در قسمتی دیگر یک مرکز بدنسازی با پیشرفته ترین دستگاه ها و مربیان شخصی وجود دارد. در این میدان به جز مسابقات سوارکاری، کنفرانس های بزرگ و کارناوال های بی نظیر نیز برگزار می شود. 

میدان-اسب-دوانی-دبی-امارات

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql