دهکده فیل های پاتایا

دهکده فیل های پاتایا

تاریخ آخرین به روز رسانی: 03 اسفند ، 1397

Elephant Village Pattaya

دهکده فیل ها، اسم منطقه ای در شهر پاتایا است که در گذشته فیل های مریض و سالخورده را در آنجا نگهداری می کردند، اما بعدها با گذشت زمان به یکی از جاذبه گردشگری پاتایا تبدیل شد. برای کسب اطلاعات بیشتر آژانس آرزوی آسمان آبی را دنبال کنید.

دهکده فیل های پاتایا، به وسیله ی یک سازمان خصوصی مدیریت می شود که در این مجموعه شما می توانید شاهد هزاران فیل باشید که تعدادی از آنها پیر و برخی دیگر مریض هستند. این سازمان از طریق پول  بلیط هایی که به بازدیدکنندگان می فروشد، همه ی هزینه های درمانی و نگهداری از آنها را تامین می کند.  افراد می توانند در این محل از نزدیک  فیل ها را ببینند و آشنا شوند و همچنین با سوار شدن بر پشت فیل ها به گردش به دور دهکده بروند و نیز با تهیه ی بلیط از نمایش و شو های فیل ها، حمام کردن و ... دیدن کنند.

دهکده-فیل-پاتایا

فیل های موجود در این دهکده توان زندگی و انجام کارهای دشوار در جنگل را ندارند، اما با این وجود برای دهکده سودمند هستند، به گونه ای که وقتی به این دهکده می آیند تحت آموزش قرار می گیرند. ازجمله امکاناتی که مسافران تور تایلند و گردشگران در دهکده فیل ها می‌توانند از آن استفاده کنند، سوار شدن بر روی فیل، مشاهده بازی کردن فیل ها با همدیگر، مشاهده نوع زندگیشان و عکس گرفتن می باشد. در دهکده فیل ها شما می توانید با کرایه کردن ATV در فضای اطراف دور بزنید و برای تیراندازی نیز به سالن تیر دهکده بروید . از جاذبه های توریستی این مجموعه می توان به رفتینگ و یا قایق سواری در رودخانه خروشان که نزد توریست ها بسیار محبوب است، اشاره کرد. در دهکده فیل ها ساعت کاری از 10:30 صبح شروع می شود و تا 4 بعد از ظهر برای عموم باز است.

دهکده-فیل-پاتایا-تایلند

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql