صخره های پدربزرگ و مادربزرگ ساموئی

صخره های پدربزرگ و مادربزرگ ساموئی

تاریخ آخرین به روز رسانی: 19 تیر ، 1397

Hin Ta-Hin Ya Samui

تایلند کشوری است که در طول سال میزبان گردشگران بسیاری از نقاط مختلف جهان می باشد و دارای جاذبه های گردشگری خاص خود است از همین رو گردشگران در لیست  سفرهایی که رفته اند ، بدون شک اسم تایلند را می توانید ببنید. جزیره های زیادی در تایلند وجود دارد که از زیباترین آن ها می توان سامویی را نام برد که انتخاب بسیاری ازتوریستها و مسافران تور تایلند می باشد. در ادامه همراه آرزوی آسمان آبی باشید تا با یکی از دیدنی های سامویی آشنا شویم.

افرادی که به تور تایلند سفر می کنند می توانند در ساموئی از تفریحات و جاذبه هایی که دارد نهایت استفاده  را ببرند و لحظاتی شادی را تجربه کنند. یکی از جاذبه های گردشگری سامویی صخره های پدربزرگ و مادربزرگ است که بسیار زیباست و از مکان های پر بازدید بشمار می آید و در سال توریستهای زیادی را به سمت خود می کشاند. این صخره ها در قسمت شرقی ساموئی و ساحل لامای واقع شده است.

صخره های-پدربزرگ-مادربزرگ-ساموئی-تایلند

داستان های زیادی درباره ی صخره های پدربزرگ و مادربزرگ سامویی وجو دارد، نقل شده که  مردی با همسر و پسرش زندگی میکرد که تصمیم میگیرد برای فرزندش زن بگیرد و مجبور می شوند به شهری دیگری بروند که در حین سفر با طوفانی شدن دریا در بین امواج های گیر افتاده و غرق می شوند ، طبق عقاید بومیان ساکن در سامویی ، پدربزرگ و مادربزرگ پس از فوتشان به این دو صخره تبدیل می شوند.  صخره های پدربزرگ و مادربزرگ  دارای یک آرامش عجیبی است که مسافران تور سامویی با رفتن به این مکان لذت کافی میبرند و لحظاتی به یادماندنی برایشان رقم می خورد.

صخره های-پدربزرگ-مادربزرگ-ساموئی

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql