رستوران اتمسفر دبی

رستوران اتمسفر دبی

تاریخ آخرین به روز رسانی: 30 مرداد ، 1398

رستوران اتمسفر دبی At.mosphere Restaurant Dubai

رستوران اتمسفر بالاترین مکان برای غذا خوردن در کل جهان می باشد که در کتاب گنیس نیز به ثبت رسیده ولی جذابیت آن فقط به محل قرارگیری رستوران محدود نمی شود بلکه کیفیت غذا های این رستوران یکی دیگر از نکات جذابی می باشد که دارای غذاهای مد روز با بهترین مواد اولیه، که به صورت روزانه از سراسر جهان تهیه می شود، می باشد. اگر به دنبال یک تجربه شگفت انگیز و خاص در تور دبی خود هستید حتما به رستوران اتمسفر دبی در طبقه 122 برج خلیفه، بلندترین ساختمان جهان، در ارتفاع 442 متری از سطح زمین سری بزنید. تجربه صرف غذا و تماشای منظره زیبای شهر دبی و دریای نیلگون خلیج فارس، برای هر کسی بسیار لذت بخش خواهد بود. این رستوران در برج خلیفه دبی واقع شده است. با آسمان آبی همراه باشید تا با جزئیات لوکس ترین رستوران دبی آشنا شوید.

رستوران-اتمسفر-دبی-امارات

شما با استفاده از آسانسور تمام شیشه ای برج خلیفه باید به این رستوران بروید که خود تجربه ای به یاد ماندنی و جالبی است. در بدو ورود در این مجموعه دو انتخاب دارید؛ می توانید در رستوران لوکس یک وعده غذایی کامل را صرف کنید و یا در قسمت سالن آن، با دوستان خود چای و میان وعده میل کنید و اوقات خوشی در کنار یکدیگر داشته باشید.

رستوران-اتمسفر-دبی

 شما بعد از صرف غذا می توانید از منو چای و دسر های خوشمزه استفاده کنید و همراه با یک موزیک لایت به تماشای منظره بی نظیر شهر بپردازید.توجه داشته باشید که برای رفتن به این رستوران لوکس، پوشش مناسبی داشته باشید و با شلوارک و دمپایی به آنجا نروید.

رستوران-اتمسفر

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql