باغ گیاه شناسی نونگ نوچ پاتایا

باغ گیاه شناسی نونگ نوچ پاتایا

تاریخ آخرین به روز رسانی: 04 اسفند ، 1397

Nong Nooch Park Pattaya

پاتایا یکی از مهمترین شهرهای توریستی تایلند می باشد و سرشار از جاذبه های گردشگری  است که در طول سال بازدیدکنندگان بسیاری از اکثر نقاط دنیا را جذب می کند. مکان‌های دیدنی بسیاری را می‌توانید در این شهر مشاهده کنید که یکی از معروفترین و محبوب ترین آنها باغ گیاه شناسی نونگ نوچ می باشد. امروز آژانس آرزوی آسمان آبی قصد دارد این باغ زیبا را به شما معرفی کند، پس همچنان همراه ما باشید.

باغ-گیاه-شناسی-نونگ-نوچ-پاتایا

باغ نونگ نوچ پاتایا در زمینی به مساحت 4.2 کیلومتر مربع در سال 1980 میلادی، با الگوبرداری از زیباترین و معروفترین باغ های دنیا مانند استون هنج در بریتانیا و باغ رنسانس در ایتالیا افتتاح شد و از وسیع ترین و زیباترین باغهای گیاه‌شناسی درجنوب شرق آسیا می باشد. این باغ بیشتر جنبه‌ی موضوعی دارد که در آن بیشتر از 670 نوع ارکیده و گل‌های دیگر پرورش می دهند که روز به روز هم در حال توسعه است و به زیبایی خود می افزایند.

باغ-گیاه-شناسی-نونگ-نوچ-پاتایا-تایلند

در باغ نونگ نوچ پاتایا شما می توانید شاهد آموزش و طریقه‌ی چگونگی پروش دادن و نگهداری از نخل و گیاهان گرمسیری باشید که همین امر باعث شده توجه بسیاری از توریستها و مسافران تور تایلند را جذب کند. باغ نونگ نوچ بیشتر مانند یک پارک می ماند که به علت وجود نوع گیاهان خاصی که دارد، جذابیت خاصی پیدا کرده است و مسافران تور تایلند و گردشگران را کنجکاو به بازدید می‌کند. همچنین داشتن چند رستوران، استراحتگاه، نمایشگاه فرهنگی و ... این باغ را به یکی از مهمترین جاذبه های دیدنی پاتایا تبدیل کرده است.

باغ-گیاه-شناسی-نونگ-نوچ-تایلند-پاتایا




6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql