مرکز خرید امارات دبی

مرکز خرید امارات دبی

تاریخ آخرین به روز رسانی: 30 مرداد ، 1398

مرکز خرید امارات دبی Mall of the Emirates Dubai

مرکز خرید امارات دبی در سال 2005 در 4 طبقه افتتاح شده است و مساحت کلی آن بالغ بر 220 هزار متر مربع می باشد و پارکینگ آن گنجایش 7 هزار ماشین را دارد. این مرکز خرید، بعد از دبی مال بی شک بهترین مرکز خرید شهر دبی می باشد. این مرکز خرید با داشتن بیش از 560 مغازه بین المللی محلی مناسب برای خرید انواع مایحتاج شما می باشد، از مد و پوشاک برند و لوازم الکترونیکی گرفته تا مبلمان خانه و لوازم دکوراسیون منزل. مرکز خرید امارات دبی علاوه بر یک مرکز خرید، یک مکان تفریحی نیز می باشد. مهم ترین مرکز تفریحی این مال، اسکی دبی می باشد که بزرگترین مرکز اسکی سرپوشیده در جهان می باشد. اگر سرما را دوست ندارید می توانید به سینما VOX بروید که با داشتن 14 سالن، فیلم های روز دنیا را نمایش می دهد. بزرگ ترین شعبه فروشگاه زنجیره ای Carrefour دبی نیز در این مرکز خرید قرار دارد.

مرکز-خرید-امارات-دبی

مرکز-خرید-امارات

برای صرف غذا و نوشیدنی بیش از 80 کافه و رستوران وجود دارد که می توانید انواع مختلف غذاهای محلی و بین المللی را با سطوح قیمتی متنوع را در این مرکز خرید میل نمایید.
شما می توایند یک روز کامل را در این مرکز خرید سپری کنید و از تفریحات مختلف لذت ببرید به گونه ای که گذر زمان را احساس نکنید.
دو هتل 5 ستاره لوکس، هتل کمپینسکی دبی و هتل شرایتون دبی در کنار این مرکز خرید قرار دارد و هتل DoubleTree by Hilton نیز در نزدیکی امارات مال قرار دارد. راحت ترین راه برای دسترسی به این مرکز خرید، ایستگاه مترو امارات مال می باشد.

فروشگاه-امارات-دبی

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql