آلکازار شو پاتایا

آلکازار شو پاتایا

تاریخ آخرین به روز رسانی: 04 اسفند ، 1397

Alcazar Carbaret Show Pattaya

پاتایا شهری در کشور تایلند است که یکی از توریستی ترین شهرهای این کشور است و میزبان گردشگران بسیاری در سال است. علاقه مندان به تور تایلند،  پاتایا را یک مقصد ایده آل برای تفریحات و سرگرمی می دانند و به علت وجود جاذبه های گردشگری بسیاری که دارد، یک خاطره به یاد ماندنی برای مسافران به جا می گذارد.  پاتایا شوهایی دارد که روزانه در سانس های مختلف آنها را به نمایش می گذارد، که معروف ترین آنها شوی آلکازار و شوی تیفانی می باشند. آرزوی آسمان آبی در این مطلب اطلاعاتی را در مورد شوی آلکازار به شما می دهد، پس همراه ما باشید.

از جمله تبلیغاتی که برای این شوها می شود این است که هنگام ورود به پاتایا حتما از این شوها دیدن کنید، که اگر از دست بدهید ضرر کرده اید. شوی آلکازار هم یکی از آنهاست که هر روز در ساعات مختلف اجرا می شود و از دیدنی های توریستی این شهر می باشد، به گونه ای که دیدن پاتایا بدون دیدن شوی آلکازار کامل نمی شود.

آلکازار-شو-پاتایا-تایلند

مسافران تور پاتایا زمانی که برای مشاهده شوی آلکازار می روند، به دلیل طراحی و دکورهای حرفه ای و نور پردازی های عالی و اجرا کنندگان بسیار زیبایی که دارد، با وجود به روزترین سیستمهای صوتی، کاملا غرق در رقصهای سنتی قومیت های مختلف می شوند طوری که اصلا گذر زمان را احساس نمی کنند. 

آلکازار شو در پاتایا روزی سه بار اجرا می شود که از لحاظ مقیاس آنرا با Moulin Rouge پاریس در یک رده می دانند. این شو به مدت بیست سال است به علت شوق و هیجانی که به تماشگران می دهد و فضای شادی که ایجاد می کنند، توجه افراد بسیاری را روز به روز به خود جذب می کند. از نکات قابل توجه شوی آلکازار سرعت اجرای برنامه‌هاست. زمانی که یک اجرا تمام می شود و پرده نمایش بسته می شود، فوراً دکور صحنه و لباس های اجرا کنندگان عوض می شو، و همچنین کار بدون نقص طراحی لباسها که خیلی جای تحسین دارد، انتخاب رنگ و مدل از روی فرهنگ هر کشور که بسیار خیره کننده است. آنها به زبان ملت های مختلف مانند هند، کره، تایلند، فارسی، انگلیس و روسیه و ... برنامه اجرا می کنند. مسافران تور پاتایا شوی آلکازار را از مهمترین جاذبه های گردشگری تایلند می دانند که به هیچ عنوان دیدن آن را از دست نمی دهند. 

آلکازار-شو-پاتایا

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql