ساحل جمیرا دبی

ساحل جمیرا دبی

تاریخ آخرین به روز رسانی: 31 مرداد ، 1398

ساحل جمیرا دبی Jumeirah Beach Dubai

ساحل جمیرا دبی با طول 3 کیلومتر یکی از محبوب ترین سواحل پیاده روی در دبی محسوب می شود. در این ساحل به راحتی می توان حمام آفتاب گرفت و در پرتو لذت بخش آفتاب شیرجه خواهید زد. ساحل جمیرا بسیار تمیز و بدون هیچ نوع زباله ای است.یکی از جذابیت های این ساحل وجود برج العرب در نزدیکی آن است. از دلایل زیبایی ساحل جمیرا دبی می توان به منظره ی برج العرب و خط ساحلی زنده می باشد. امکانات و تفریحات آبی ساحل جمیرا یکی از دلایل محبوبیت این ساحل زیبا در دبی است. اگر از مسافران تور دبی هستید که به همراه خانواده خود به این شهر زیبا سفر می کنید می توانید با خیال راحت به ساحل جمیرا رفته و از امکانات زیبای آن استفاده کنید.

شهر مدرن دبی، در امتداد خلیج فارس تأسیس شده است و علاوه بر جاذبه های توریستی شگفت انگیزی که در آنجا ساخته شده سواحل بسیار زیبایی دارد که مسافران تور دبی می توانند از آنها لذت ببرند. با آژانس آرزوی آسمان آبی همراه باشید تا با یکی از این سواحل محبوب آشنا شوید.

ساحل-جمیرا-دبی

ساحل زیبای جمیرا یکی از معروف ترین و محبوب ترین سواحل شهر دبی می باشد که به خاطر شن های سفید رنگ، آرامش خاصی را به شما می دهد. این ساحل در واقع یک خط ساحلی می باشد که در امتداد خلیج همشیه فارس قرار دارد و با نام های جمیرا 1،2 و 3 شناخته می شود. در امتداد این ساحل هتل های 5 ستاره ی لوکس متعددی وجود دارد مانند برج العرب و هتل جمیرا بیچ. اگر میهمان یکی از این هتل ها می باشید می توانید از ساحل اختصاصی خود هتل استفاده کنید در غیر این صورت ساحل های عمومی نیز وجود دارد که همه مردم می توانند از آن استفاده کنند. شما حتی می توانید برای استفاده از ساحل جمیرا به پارک ساحلی جمیرا نیز بروید و علاوه بر ساحل، از امکانات دیگر این پارک نیز استفاده کنید.

در نزدیکی ساحل جمیرا 1، مسجد تاریخی جمیرا و باغ وحش دبی قرار دارد و در نزدیکی جمیرا 3، پارک آبی وایلد وادی دبی قرار دارد که می توانید در کنار ساحل از این جاذبه های تفریحی دبی نیز دیدن نمایید.

ساحل-جمیرا-دبی-امارات

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql