هپی والی، شهربازی در شهر شانگهای

هپی والی، شهربازی در شهر شانگهای

تاریخ آخرین به روز رسانی: 26 دی ، 1397

هپی والی، شهربازی در شهر شانگهای

Happy Valley Shanghai

چین یکی از کشورهای توریستی در شرق آسیا است که دارای تاریخ چند هزار ساله است و از فرهنگ و آئین های متعددی برخوردار می باشد. شانگهای، از شهرهای گردشگری در این کشور است که دارای مکان های دیدنی و تفریحی و جاذبه های توریستی فراوانی می باشد و در سال میزبان خیلی از گردشگران و مسافران تور چین می باشد. یکی از جاذبه های گردشگری شانگهای، شهربازی هپی والی است. در ادامه برای کسب اطلاعات بیشتر آژانس آرزوی آسمان آبی را دنبال کنید.

هپی-والی

شهر بازی هپی والی (Happy Valley) در یک منطقه وسیع در فاصله 40 کیلومتری غرب منطقه پایین در منطقه سونجیانگ شهر شانگهای قرار دارد. این شهر بازی در مساحتی نزدیک به 863.000 متر مربع ساخته شده است و  پارکی است که مناسب برای همه افراد با هر سن و سالی می باشد. شهربازی هپی والی دارای بازی های علمی، فنی و هیجان انگیزی می باشد که خیلی از گردشگران و مسافران تور چین را به سمت خود می کشاند تا هوش خود را امتحان کنند. شهربازی هپی والی شانگهای از چندین بخش جذاب و مهیج تشکیل شده است که برای نمونه می توان به ساحل آفتابی، اوقات خوش، ساحل طوفانی، شهر معدن طلا، ساحل شانگهای و ... اشاره کرد.

هپی-والی-شانگهای

این امکان برای مسافران تور چین با رفتن به شهر بازی هپی والی شانگهای وجود دارد که با بیشتر از 50 منظره جالب از فرهنگ ها و تمدن های گوناگون قوم و ملت های مختلف آشنا شوند و همچنین تصویر جذابی از فرهنگ های زمان های قدیم برخلاف پراکندگی آنها را مشاهده کنند. شهربازی هپی والی از فضاهای سبز و زیبایی برخوردار است که در کنار دریاچه مصنوعی و همچنین تفریحات هیجان انگیز و به روز جهان، انواع وسایل شگفت انگیز موجود در شهربازی، تفریحات علمی، تفریحات فیزیکی و فضاهای بسیار متنوع و لذت بخش طراحی شده سبب شده به یکی از جاذبه های گردشگری چین تبدیل شود.

هپی-والی-شانگهای-چین

نظرات یا پیشنهادات

به این صفحه امتیاز دهید
6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql