کلیسا جامع نوتردام هوشی مین

کلیسا جامع نوتردام هوشی مین

تاریخ آخرین به روز رسانی: 30 بهمن ، 1397

کلیسا جامع نوتردام هوشی مین

ویتنام یکی از مقاصد گردشگری ایرانیان می باشد که تورهای آن بیشتر بصورت ترکیبی برگزار می شود. یکی از شهرهای ویتنام که جاذبه های متنوع و سرگرمی های فراوان دارد، هوشی مین است. آرزوی آسمان آبی قصد دارد تا در ادامه این مطلب شما را با یکی از جاذبه های گردشگری شهر هوشی مین، یعنی کلیسا جامع نوتردام سایگون آشنا کند، پس با ما همراه باشید.

کلیسای جامع نوتردام سایگون که در جنوب هوشی مین قرار دارد توسط معماران فرانسوی در سال های 1863 تا 1880 ساخته شده است. کلیسای نوتردام سایگون در طول سال میزبان مسافران و گردشگرانی است که برای تفریح به ویتنام و به ویژه شهر هوشی مین سفر می کنند. کلیسا جامع نوتردام ویژگی‌های معماری سبک نئورومانسک را دارد و آجرهای قرمز رنگش مربوط به شهر مارسی در فرانسه است. نمای داخلی کلیسا سقف گنبدی شکلی است که با طاق های قهوه ای رنگ پوشیده شده است. در سال 1959 در خارج از کلیسا مجسمه 4 متری از مریم مقدس ساخته شد که طی سال ها به مکانی برای معجزه تبدیل شد.

در حال حاضر و از ماه آگوست سال 2017 بازسازی کلیسا نوتردام ویتنام آغاز شد و پیش بینی می شود تا سال 2020 ادامه داشته باشد. کلیسا جامع نوتردام ویتنام که مقابل اداره پست مرکزی سایگون قرار دارد، هر یکشنبه میزبان ویتنامی های کاتولیکی است که برای عبادت به این بنای تاریخی می آیند.

نظرات یا پیشنهادات

به این صفحه امتیاز دهید
6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql