معرفی سواحل آنتالیا

معرفی سواحل آنتالیا

تاریخ آخرین به روز رسانی: 07 بهمن ، 1398

معرفی سواحل آنتالیا

بهترین سواحل آنتالیا

آنتالیا از جمله زیباترین شهرهای ساحلی است که بین جهانیان طرفدار ویژه ای دارد. این شهر دارای آب و هوای مدیترانه است و از آرامش زیادی برخوردار است. آنتالیا به این خاطر که به ایران نزدیک تر است ایرانیان همه ساله در بهترین فصول به این شهر زیبا سفر می کنند. آنتالیا از چند ساحل زیبا برخوردار است. این سواحل به قدری زیباست که همگان را شیفته ی خود می کند. آنتالیا شهری قدیمی با جمعیتی جوان است به همین دلیل است که در این شهر می توانید آرامش و هیجان را با هم تجربه کنید. آنتالیا خود به نوبه ی خود از جمله جذابیت های ترکیه محسوب می شود و خود نیز از جاذبه های توریستی زیادی برخوردار است. سواحل آنتالیا را می توان به طور شک از جمله عوامل مهم در جذب توریست در ترکیه نامید. 
در سواحل زیبای آنتالیا طبیعت ناب و بکری را می توانید به همراه امکانات رفاهی و تفریحی بی نظیر مشاهده کنید. آنتالیا با وجود امکانات و زیبایی هایی که دارد از لحاظ قیمت بسیار مقرون به صرفه است. نکته جالبی که باید بدانید این است که سواحل آنتالیا از جمله محبوب ترین سواحل و مناطق جهان برای گذراندن تعطیلات محسوب می شود.

در اینجا به معرفی تعدادی از زیباترین و معروف ترین سواحل آنتالیا می پردازیم:

ساحل لارا
ساحل زیبای لارا با حدود 450 هکتار زمین در قسمت شرقی آنتالیا واقع شده است و از جمله پرطرفدارترین سواحل این شهر محسوب می شود. اکثر هتل های خوب شهر در ساحل لارا قرار دارند. شهر آنتالیا با وجودیکه شهری شلوغ و توریستی ست اما همیشه می توان در هتل های آنتالیا جا پیدا کنید. هزینه اقامت در هتل های آنتالیا به طور کلی زیاد نیست و می توانید با هر میزان بودجه ای که دارید به این شهر زیبا سفر کنید و در آن اقامت داشته باشید. اما هزینه اقامت در هتل های آنتالیا در فصولی مانند بهار مخصوصا تعطیلات نوروز کمی بالاتر است اما بازهم به نسبت بقیه هتل های دیگر در جهان کمتر است. ساحل لارا پوشیده شده از ماسه های سفیدی ست که انگار برف روی زمین قرار دارد. ساحل لارا شامل باشگاه های ساحلی، رستوران ها، کافه ها، کلاب های شبانه می باشد. ساحل لارا از جمله بهترین سواحل ترکیه است.


ساحل کنی آلتی
ساحل کنیالتی از جمله سواحل معروف آنتالیا است. این ساحل بین کوه ها و صخره ها و کوهها قرار گرفته است. کمتر می توان منظره ای را مشاهده کرد که ساحل و کوه های سرسبز در کنار یکدیگر باشد، اما در این ساحل زیبا می توان هر دو را در کنار هم داشت. در این ساحل زیبا می توان هم تفریح داشت و هم آفتاب گرفت. همچنین رستوران ها و کافه های زیادی نیز وجود دارد که می توانید به آنجا مراجعه کنید. ساحل کنیالتی به عنوان دومین ساحل عمومی آنتالیا قرار دارد و به شکلی طراحی شده است که در ان از همه قشری و با هر سنی می توان یافت که همگی به تفریح و گشت و گذار می پردازند. در ساحل کنیالتی پارک آبی هیجان انگیزی وجود دارد که مملو از اسباب بازی های آبی است و همچنین در این ساحل زیبا یک استخر دلفین نیز قرار دارد.
ساحل کنیالتی دارای یک شهر کوچک نیز است که می توان آن را ماکت مینیاتوری ترکیه نامید، در این شهر هم جذابیت های ترکیه 25 برابر کوچک تر شده اند. در پارک جنگلی و محوطه بازی کنار ساحل صخره ای شنی و نیز رستوران ها و کافه های روبازی نیزقرار دارد.

نظرات یا پیشنهادات

به این صفحه امتیاز دهید
میانگین امتیاز کاربران | امتیاز 2 از 5 (از 1001 رای)
6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql