نمونه فرم پر شده ویزای کانادا

نمونه فرم پر شده ویزای کانادا

تاریخ آخرین به روز رسانی: 06 خرداد ، 1399

نمونه فرم پر شده ویزای کانادا

ویزا اقامت موقت کانادا به نوعی از ویزا اطلاق می گردد که فرد برای زمان و هدفی مشخص در کشور کانادا اقامت و اجازه ورود و خروج از این کشور را دارد.در ادامه همراه با شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری آرزوی آسمان آبی در ارتباط به انواع و نحوه پر کردن ویزای اقامت موقت کانادا توضیح خواهیم داد.
کانادا به 3 صورت اجازه ورود به کشور خود را صادر می نماید، متقاضیانی که قصد دریافت ویزا دارند می توانند از سه حالت ویزای توریستی، ویزای تحصیلی و ویزای همراه یا والدین اقدام نمایند، شاید اغلب نام ویزای مولتی کانادا یا همان ویزای 5 ساله کانادا را شنیده باشید، در هر صورت برای اقدام و اخذ ویزا تنها دو راه وجود دارد، حال می توانید از طریق وب سایت رسمی کشور کانادا به صورت آنلاین ثبت نام کرده و یا به صورت حضوری مراجعه و مراحل لازم را جهت ثبت نام انجام دهید، در هردو صورت برای ثبت نام چه آنلاین و یا حضوری فرمی را در اختیار شما قرار می دهند که آن را باید تکمیل نمائید در ادامه به نحوه پر کردن ویزای توریستی کانادا خواهیم پرداخت.

نمونه فرم پرشده سفارت کانادا جهت اخذ ویزای توریستی

فرم پرسونال سفارت کانادا یا (Application form) موسوم به فرم شماره IMM5257e
این فرم را جهت تکمیل اطلاعات شخص متقاضی ارائه می شود، نام و نام خانوادگی، جنسیت، تاریخ تولد، اقامت فعلی و همچنین اطلاعاتی از قبیل همسر فعلی یا قبلی با ذکر آدرس پرسیده شده که باید تکمیل گردد، همچنین در این فرم کد ۸ رقمی موسوم به UCI قرار دارد که باید حتماً در ایم فرم نوشته شود.

فرم اطلاعات خانوادگی سفارت کانادا (Family Information)  موسوم به فرم شماره IMM5645
این فرم جهت پر کردن اطلاعات اعضای خانواده ارائه میشود که در آن فرد باید اطلاعات همسر خود، پدر ومادر، در صورت داشتن فرزند اطلاعات فرزندان و اطلاعات مربوط به برادر و خواهر خود را درج نماید.
قابل ذکر است که متقاضی در صورتیکه همسر یا فرزند ندارد با ذکر تاریخ امضاء نماید این مورد برای برادر و خواهر هم صدق می شود.

فرم همراه برای اعضا خانواده سفارت کانادا یا (Use of a family member representative for online applications) موسوم به فرم شماره IMM5713
این فرم را زمانی پر خواهید کرد که به صورت همزمان شما و خانوادتان جهت اخذ ویزا اقدام کرده اید، به وطریکه در این صفحه اطلاعات هر شخص مربوط به همسر و فرزندان باید به صورت جداگانه به وسیله خودشان پر شودو در نهایت می توانند یک نفر را به عنوان نماینده  جهت پیگیری مراحل و یا دریافت و ارائه مدارک به سفارت در این فرم معرفی کنند.

فرم اِسکِجِل وان سفارت کانادا (Schedule 1) موسوم به فرم شماره IMM5257 B
در نهایت به فرم اِسکِجِل وان خواهید رسید فرمی که در آن باید تمامی اطلاعات خود که از قبیل خدمت در نهاد های دولتی و نظامی با ذکر آدرس و شرح کامل وظائف درج نمایید، سپس پرسشنامه ای از قبیل شاهد بدرفتاری با زندانیان و یا اقلیت های مذهبی و آزار و اذیت شهروندان و سابقه حضور در نهاد های دولتی و پارلمانی را از شما دارد پس از پر کردن این بخش ها در پایان سابقه سفرهای متقاضی از سن 18 سالگی به تفصیل را دارد که پر خواهد شد.

مطالب مرتبط

نظرات یا پیشنهادات

به این صفحه امتیاز دهید
میانگین امتیاز کاربران | امتیاز 4 از 5 (از 1001 رای)
6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql