فاصله ایران تا آمریکا، استرالیا، کانادا و دیگر کشورها چقدر است

فاصله ایران تا آمریکا، استرالیا، کانادا و دیگر کشورها چقدر است

تاریخ آخرین به روز رسانی: 12 خرداد ، 1399

فاصله ایران تا آمریکا، استرالیا، کانادا و دیگر کشورها چقدر است

زمان سفر که می رسد همیشه برای مسافران سوالی در زمینه مسافت و ساعت تقریبی رسیدن به مقصد پیش می آید که آژانس آرزوی آسمان آبی، مسافت ایران تا آمریکا، کانادا، استرالیا و دیگر کشورهایی که ایرانیان بیشتر به دنبال سفر به آن ها هستند را در این مطلب آورده است که در ادامه با آنها آشنا می کنیم.

فاصله ایران تا آمریکا

اگر قصد سفر به کشور آمریکا را دارید باید مسافت 11/681 کیلومتری را طی کنید. به عبارت دیگر اگر بخواهید با سرعت صد کیلومتر بر ساعت با ماشین به سمت آمریکا حرکت کنید بدون وقفه حدود 117 ساعت بعد به مقصد خواهید رسید. با پرواز مستقیم به سمت آمریکا حدوداً 13 ساعت مسیر پروازی به درازا می کشد.

Aseman-Abi-Telegram-ایران-آمریکافاصله ایران تا استرالیا

مسافت ایران تا کشور استرالیا 10/621 کیلومتر می باشد که با توجه به این قضیه اگر بخواهیم با خودرو شخصی خود این سفر را آغاز کنیم با سرعت 100 کیلومتر پیوسته حدود 106 ساعت باید در مسیر باشید. مسیر هوایی ایران تا استرالیا حدود 12 ساعت به طول می انجامد.

Aseman-Abi-Telegram-ایران-استرالیافاصله ایران تا ژاپن

کشور ایران فاصله 7/532 کیلومتری تا کشور ژاپن دارد. برای درک بهتر باید بدانید که  وقتی شما با سرعت صد کیلومتر به سمت ژاپن حرکت کنید حدود 75 ساعت دیگر به این کشور خواهید رسید و اگر قصد سفر هوایی به این مقصد را دارید زمان آن به 8 ساعت می رسد.

Aseman-Abi-Telegram-ایران-ژاپنفاصله ایران تا کانادا

با سفر به کانادا باید مسافت 10/011 کیلومتری را همواره طی کنید. برای درک بهتر این مسافت، باید بدانید که این سفر با خودرو شخصی و همچنین با سرعت 100 کیلومتر بر ساعت، حدود 100 ساعت وقت می گیرد. مسیر هوایی ایران تا مقصد کانادا نیز حدود 11 ساعت زمان می برد.

Aseman-Abi-Telegram-ایران-کانادافاصله ایران تا چین

فاصله ای که کشور ایران با کشور چین خواهد داشت حدود 4/622 کیلومتر مربع می باشد. وقتی با ماشین خود که سرعتی متوسط 100 کیلومتر داشته باشد به سمت چین حرکت کنید حدود 46 ساعت باید در مسیر باشید. همچنین با طی کردن حدود 5 ساعت مسیر هوایی نیز می توانید به کشور چین برسید.

Aseman-Abi-Telegram-ایران-چینفاصله ایران تا فرانسه 

ایران تا فرانسه 4/605 کیلومتر فاصله دارد که اگر بخواهیم این مسافت را با خودرو شخصی و با سرعت صد کیلومتر بر ساعت پیوسته طی کنیم حدود 46 ساعت بعد به مقصد خواهیم رسید. مسیر هوایی ایران تا مقصد فرانسه نیز نیازمند 5 ساعت زمان می باشد.

Aseman-Abi-Telegram-ایران-فرانسه

مطالب مرتبط

نظرات یا پیشنهادات

به این صفحه امتیاز دهید
میانگین امتیاز کاربران | امتیاز 1 از 5 (از 1002 رای)
6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql