عجایب ایران را بشناسید

عجایب ایران را بشناسید

تاریخ آخرین به روز رسانی: 18 تیر ، 1399

عجایب ایران را بشناسید

کشور زیبا و دیدنی ایران که آثار باستانی و تاریخی فراوانی را در خود نهادینه کرده است، عجایب رازآلودی را نیر دارا می باشد که آژانس آرزوی آسمان آبی می خواهد در اینجا به برخی از این عجایب بپردازد. در ایران زمین اگر بخواهیم به قصد تفریح و دیدن جاذبه های گردشگری برویم ممکن است ماه ها به درازا انجامد. چرا که ایران مملو از مناطق عجیب و دیدنی و گاهی خوفناک می باشد. این مزیتی است برای کسانی که صرفاً به قصد خوش گذرانی سفر نمی کنند و به دنبال هیجان نیز هستند. برخی از عجایب در ایران به شرح زیر می باشد.

گورستان جن ها 

برای خیلی از افراد سوالاتی از قبیل اینکه جن ها کجا هستند یا اینکه آیا جن و ارواح در قبرستان وجود دارند ممکن است پیش بیاید. یکی از وحشتناک ترین عجایت موجود در ایران گورستان جن ها با قدمت 20 هزار ساله می باشد که این قبرستان در یکی از روستاهای سیستان و بلوچستان به نام تیس قرار گرفته است. یکی از علت هایی که این مکان به نام گورستان جن ها خوانده شده بزرگی بیش از حد سنگ قبرها می باشد که همه محلی ها وجود آدمیزاد را در زیر این قبرها بعید می دانند.

Aseman-Abi-Telegram-گورستان-جن

مثلث برمودای ایران 

اگر چیزی درمورد ترسناک ترین عجایب ایران شنیده باشید حتماً اسم مثلث برمودای ایران به گوش هایتان رسیده است. در جنوب سمنان منطقه ای کویری ترسناکی وجود دارد که تپه های شنی آن را احاطه کرده اند. باید به کسانی که علاقه زیادی به ماجراجویی دارند و حس ترس در خود پیدا نمی کنند اخطار بدهیم که ممکن است سفر به این مقصد هرگز بازگشت نداشته باشد. وقتی محققان تصمیم گرفتند که درمورد سفر بی بازگشت گردشگران تحقیق کنند متاسفانه محققان نیز ناپدید شدند که بر خوفناکی این منطقه افزود. محلی ها بر این باورند که این کویر نفرین شده است چرا که شترها نیز با رسیدن به این منطقه از حرکت باز می ایستند.

Aseman-Abi-Telegram-مثلث-برمودای-ایران

دیوارهای مرموز ارگ بم

قدیمی ترین سازه خشتی جهان که در ارگ بم قرار دارد به همان اندازه که می تواند زیبا باشد، ترسناک نیز هست. خوفی که در این منطقه به آدم دست می دهد به علت وجود مومیایی جسدهای کودکان و نوزادان می باشد که در بین دیوارهای ارگ بم جاساز شده اند. 

Aseman-Abi-Telegram-ارگ-بم

جنگل جیغ 

در منطقه ای به نام سربرج که نزدیک یکی از روستاهای طرقبه مشهد است جنگلی زیبا و در عین حال کمی ترسناک وجود دارد. وقتی هوا رو به تاریکی می رود صدای جیغ از این جنگل به گوش می رسد. که این امر در دل شجاع ترین گردشگر هم ترس می اندازد. محلی ها بر این باورند که این صدای وحشتناک نشات گرفته از ملخ هایی است که در دل درختان این جنگل زندگی می کنند. مطلب عجیب تری که وجود دارد آب رودخانه در این منطقه می باشد که در یک فصل از سال خشک می شود و با آمدن صدای جیغ آب رودخانه دوباره جریان می یابد.

Aseman-Abi-Telegram-جنگل-جیغ

مطالب مرتبط

نظرات یا پیشنهادات

به این صفحه امتیاز دهید
6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql