آیا کلبه وحشت انزلی حقیقت دارد؟

آیا کلبه وحشت انزلی حقیقت دارد؟

تاریخ آخرین به روز رسانی: 18 تیر ، 1399

آیا کلبه وحشت انزلی حقیقت دارد؟

در قلب جنگل سحرآمیز هفت دغنان که در نزدیکی بندر انزلی واقع شده است، منطقه ای خوفناک وجود دارد که سالیان سال گردشگران به قصد ماجراجویی به آنجا می روند. آژانس آرزوی آسمان آبی در این زمینه اطلاعات بیشتری را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.

به گفته محلی های آن منطقه از جنگل صداهای عجیب و زیادی به گوش می رسد که آنها قبل از رسیدن تاریکی آن منطقه را حتماً ترک می کنند. بعضی افراد که دلیر و عاشق بدست آوردن تجربه های اینچنینی هستند به قسمت شرقی روستا می روند. این منطقه به گونه ایست که با نزدیک شدن به آن هوای سنگینی به ریه های ما وارد می شود که با دیدن کلبه متروکه و ترسناک در آنجا این سنگینی افزوده می شود. ممکن است بگویید که این مطلب شما را به یاد کلبه وحشت فیلم می اندازد، البته که تمام فیلم های ترسناک که ساخته می شوند لزوماً ساخته ذهن نیست و ممکن است برخی از آن ها از دل واقعیت بیرون آمده باشد.

Aseman-Abi-Telegram-کلبه

برای کشف راز کلبه وحشت انزلی در سال 1365، چهار پسر به ظاهر نترس تصمیم می گیرند که به آنجا بروند. آنها با خود توافق کردند با وجود تمام حرف های ترسناکی که از این کلبه شنیده بودند، شب را در کلبه به صبح برسانند. وقتی شب فرا می رسد دو پسر با اتفاقی نامعلوم پا به فرار می گذارند. اما دو نفر دیگر که با سماجت کامل در کلبه می مانند سرنوشت شومی نصیبشان می شود، که یکی از این دو پسر از ترس شدید جان خود را از دست می دهد و آن یکی که زنده می ماند به طور کامل دیوانه می شود و نتوانسته به حالت عادی خود بازگردد.
بعد از گذر چهار سال، 3 دختر تصمیم به بازگشایی راز این کلبه می گیرند. گفته می شود بعد از گذشت دو روز از رفتن آن ها مردم محلی دختری را که از شدت ترس به خود می لرزید در اطراف این کلبه پیدا کردند. بالاخره افرادی وارد کلبه شدند و دو دختر دیگر را در حالی یافتند که چشمانشان به یک نقطه بود و جان به جان تسلیم گفته بودند. علت مرگ هر دو دختر سکته و مرگ آنی اعلام شد. از آن زمان به بعد کلبه توسط پلیس محلی تخلیه شد و تحت تدابیر امنیتی قرار گرفت.

مطالب مرتبط

نظرات یا پیشنهادات

به این صفحه امتیاز دهید
6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql