نخستین دهکده سلامت ایران

نخستین دهکده سلامت ایران

تاریخ آخرین به روز رسانی: 18 تیر ، 1399

نخستین دهکده سلامت ایران

همیشه برای دور شدن از هیاهو که در زندگی روزمره انسان ها وجود دارد راهکارهایی در دست است که ایجاد دهکده سلامت یک نمونه از آن ها می باشد. در ادامه همراه آژانس آرزوی آسمان آبی با اولین دهکده سلامت آشنا می شویم.
در این سال های اخیر که اکثر زندگی ها به سختی می گذرد و مردم از لحاظ روحی و روانی دچار تنش های زیادی هستند بهتر است به جای درمان که کار از کار گذشته باشد به فکر پیشگیری از طریق چکاپ،آب درمانی و ماساژ باشیم. در این خصوص در منطقه ای خوش آب و هوا، دهکده هایی را تاسیس می کنند که این روند پیشگیری و درمان را داشته باشد. دهکده سلامت به محلی گفته می شود که در آن خدماتی چون بهداشتی و درمانی برای گردشگران همواره مهیا است. با وجود محیطی آرام و به دور از دغدغه، می توانید جهت کسب آرامش و التیام دردهای جسمی و روحی به این دهکده ها مراجعه کنید. محیطی که برای این دهکده ها در نظر می گیرند اغلب بسیار زیبا و دیدنی هستند و جاذبه های طبیعی جذابی دارند که برای توسعه صنعت گردشگری سلامت بسیار کارآمد می باشند. در این بخش به معرفی اولین دهکده سلامت ایران می پردازیم.

دهکده-سلامتAsemanabi

دهکده گردشگری سلامت صبا

شهر زیارتی، سیاحتی قم در مهر سال 1394 توانسته پس از احداث منطقه گردشگری دستجرد، به شهرت بیشتری دست یابد. چرا که در مرکز این منطقه، دهکده گردشگری سلامت صبا تاسیس شده که از نظر کیفیت، زیبایی و رسیدگی حتی از رقبای خارجی خود پیشی گرفته است. قابل ذکر است که افتتاح این دهکده سلامت با حضور دکتر علی لاریجانی (رئیس مجلس شورای اسلامی)، دکتر مسعود سلطانی فر (رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری) و همچنین مسئولین استان قم صورت پذیرفت.

دهکدهAsemanabi

امکانات دهکده گردشگری سلامت صبا

امکاناتی از قبیل چشمه های آب معدنی و آب گرم، لجن و نمک درمانی، ورزش های آبی، ورزش های هوازی در استخر و ... که همگی با نظارت تیم متخصص پزشکی صورت می گیرد، در این دهکده جهت رفاه حال گردشگران قرار گرفته است.

آدرس دهکده گردشگری سلامت صبا

قم - دستجرد - دهکده گردشگری سلامت صبا

آدرسAsemanabi

مطالب مرتبط

نظرات یا پیشنهادات

به این صفحه امتیاز دهید
6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql