برترین بازارهای خیابانی دنیا کدامند؟

برترین بازارهای خیابانی دنیا کدامند؟

تاریخ آخرین به روز رسانی: 17 تیر ، 1399

برترین بازارهای خیابانی دنیا کدامند؟

تقریباً در تمامی کشورهای جهان بازارهای خیابانی وجود دارند که در آن انواع مواد غذایی تازه و سالم، انواع پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه و ... با مناسب ترین قیمت، به فروش می رسند. این بازارهای خیابانی طرفداران زیادی در اقصی نقاط جهان دارد. با آژانس آرزوی آسمان آبی برای شناخت بهترین بازارهای جهان همراه باشید.

PSD-Asemanabi.22

بازار لاووچیریا ایتالیا (La Vucciria)

در این بازار رنگارنگ شما شاهد قومیت ها و فرهنگ های مختلف هستنید که حس سر زندگی به انسان دست می دهد. بازار لاووچیریا بیشتر از اینکه شباهت به ایتالیا داشته باشد شباهت به کشورهای خاورمیانه، به علت وجود قوم ها و فرهنگ های جور واجور دارد. رستوران های اطراف این بازار با رایحه خوش، افراد را ناگریز به سمت خود می کشاند. همچنین صدای طبل زن ها همراه با خواندن آوازهای عربی گوشتان را نوازش می کند. شما همواره می توانید از این بازار که جذاب و سنتیست میوه ها و ماهی های تازه خریداری کنید. 

PSD-Asemanabiبازار-لاووچیریا-ایتالیا

بازار بروژ لندن(انگلستان) (Borough Market, London)

بازار بروژ یکی از قدیمی ترین بازار های لندن است که قدمت آن به 250 سال می رسد. کاسبان این بازار که اجناس خود را به صورت عمده به فروش می رسانند، در روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه تنوع زیادی از محصولات خود را برای افرادی که به صورت تک خرید دارند به نمایش می گذارند. در این بازار می توانید بهترین روغن زیتون، پنیرها، سوسیس ها و ... را یافت کنید. در نزدیکی این بازار کلیسای معروف سوث وارک وجود دارد که می توانید از زیبایی های باغ این کلیسا نیز دیدن کنید.

PSD-Asemanabiبازار-بروژ-لندن(انگلستان)

بازار سنت لورنس تورنتو(کانادا) (St. Lawrence, Toronto)

بازار بزرگ سنت لورنس قدمتش به سال 1803 میلادی باز می گردد که در ابتدا بازار کشاورزان بود. در سال 1980 نیز با بازسازی که در آن صورت گرفت بازار جدیدی شکل گرفت که در آن بیش از 120 خرده فروش مشغول به کار شده و انواع محصولات غذایی و ... را برای فروش به نمایش می گذارند.

PSD-Asemanabiبازار-سنت-لورنس-تورنتو(کانادا)

بازار بزرگ استانبول (ترکیه)

این بازار از بهترین و بزرگ ترین بازارهای ترکیه به حساب می آید که سنبل شهر استانبول نیز هست. بازار بزرگ استانبول که 61 خیابان را در بر می گیرد بیش از سه هزار غرفه در آن طراحی شده است. افرادی که به قصد خرید و تماشای این بازار می آیند به حدی زیادند که تعداد آن ها روزانه بالغ بر تقریباً 300 هزار نفر می رسد. هنگام سفر با تور ترکیه حتماً از این بازار دیدن کنید.

PSD-Asemanabiبازار-بزرگ-استانبول-(ترکیه)

مطالب مرتبط

نظرات یا پیشنهادات

به این صفحه امتیاز دهید
6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql