محله لونت استانبول (Levent)

محله لونت استانبول (Levent)

تاریخ آخرین به روز رسانی: 17 تیر ، 1399

محله لونت استانبول (Levent)

استانبول جزو محبوب ترین شهرهای ترکیه با کلی دیدنی های جذاب و محله های کم نظیر است. در استانبول هم مانند سایر نقاط محله های مرفح نشین و لوکس وجود دارد.  یکی از این محله های لاکچری لونت می باشد که در این بخش همراه آژانس آرزوی آسمان آبی با محله لونت استانبول آشنا خواهیم شد.

معرفی محله لونت استانبول

محله مدرن و شیک لونت در سال 1947 میلادی در منطقه بشیکتاش و قسمت اروپایی نزدیک به بسفر شکل گرفت. این محله که جزو قوی ترین منطقه های تجاری و همچنین مراکز اصلی کسب و کار در استانبول محسوب می شود، برای مسافران تور استانبول که می خواهند رفت و آمد راحتی به مرکز شهر از طریق مترو داشته باشند بسیار مناسب می باشد چرا که لونت دارای خط اصلی مترو است. 
ساختمان های آسمان خراش که اکثراً تجاری و بسیار گران قیمت و زیبا هستند تماماً در این محله مشاهده می شود. گردشگران زیادی وجود دارند که هنگام سفر با تور ترکیه علاقه مندند که در یکی از هتل های محله لونت اقامت داشته باشند. هتل های شناخته شده و محبوبی نیز در محله لونت استانبول تاسیس شده اند که معروف ترین آن ها هتل پنج ستاره ویندهام گرند لونت استانبول می باشند. درست است که محله لونت دارای مدارس با کیفیت زیادی است ولی اغلب افراد بالا مقام فرزندان خود را برای تحصیل به مدرسه بین المللی بریتانیایی در این محله می برند. جالب است بدانید مرتفع ترین آسمان خراش در محله لونت یاقوت کبود استانبول با 54 طبقه است که ارتفاعی حدود 238 متر دارد. 

PSD-Asemanabi-لونت-محله

مراکز خرید محله لونت استانبول

در محله لونت که مملو از جاذبه های گردشگری می باشد، مرکز خریدهای شیک زیادی احداث شده که یکی از مرتفع ترین آن ها، مرکز خرید سفیر می باشد که در سال های 2010 الی 2016 رتبه بلندترین برج استانبول را گرفت. از دیگر مراکز خرید این محله می توان به مرکز خرید کانیون، مرکز خرید زورلو و مرکز خرید اوزدیلک پارک اشاره کرد که در همگی آن ها می توانید بهترین و لوکس ترین اجناس را خریداری کنید.

PSD-Asemanabiمحله-لونت

مطالب مرتبط

نظرات یا پیشنهادات

به این صفحه امتیاز دهید
6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql