اسکای دایوینگ دبی

اسکای دایوینگ دبی

تاریخ آخرین به روز رسانی: 21 تیر ، 1399

اسکای دایوینگ دبی

دبی یکی از مدرن ترین شهرهای دنیا می باشد که دارای آب و هوایی مناسب برای بسیاری از تفریحات است. از جمله تفریحاتی که در دبی بستگی به شرایط آب و هوایی دارد، اسکای دایوینگ می باشد. آیا می دانید اسکای دایوینگ دبی چیست؟ و هزینه اسکای دایوینگ چقدر است؟ اسکای دایوینگ یا همان پرش از مرتفع ترین نقطه با چتر، یکی از هیجان انگیز ترین تفریحاتی می باشد که آدرنالین شما را به اوج می رساند که آژانس آرزوی آسمان آبی در این مورد اطلاعات ارزنده ای در اختیارتان قرار می دهد.

Asemanabi-اسکای-دایوینگ-دبی2

اسکای دایوینگ دبی | Skydive Dubai

اگر می خواهید اوج هیجان را با اسکای دایوینگ دبی تجربه کنید باید بدانید که یکی از سخت ترین و بی نظیر ترین فعالیت های جهان می باشد که یک توریست در طول عمر خود دیده است و جالب تر این است که اسکای دایوینگ دبی نسبت به مشابهاتش در جهان از با شکوه و بهترین ها محسوب می شود. پس هنگام سفر به دبی این تجربه شگفت انگیز را از دست ندهید. فابل ذکر است این جاذبه گردشگری دبی برای تمامی افراد چه مبتدی و چه حرفه ای کاملاً لذت بخش می باشد و البته افرادی که ناراحتی قلبی و فوبیا دارند بهتر است از این فعالیت که انرژی بالایی را می طلبد، دوری کنند. با اوج گرفتن و پس از آن معلق بودن در هوا مانند پرنده ای سبک بال و در پی آن سقوط آرام همراه با تماشای زیبایی های خلقت از نمای بالا، خارق العاده ترین حس های دنیا را با تمام وجود لمس خواهید کرد. خلاقیت هایی که در حین فرود انجام می دهید می تواند بسیار متنوع باشد و بهتر است از حرکات نمایشی که کارشناسان مربوطه آموزش می دهند استفاده کنید. در کل اگر به دنبال فرصتی برای رسیدن به نهایت لذت و هیجان هستید به شما اسکای دایوینگ دبی پیشنهاد می شود. 
مسافران همواره می توانند قبل از سفر با تور دبی برای رزرو اسکای دایوینگ اقدام کنند که در همه روزهای هفته از ساعت 10 صبح برگزار می شود.

Asemanabi-اسکای-دایوینگ-دبی

اطلاعات اجمالی اسکای دایوینگ دبی

تا 72 ساعت مهلت برای کنسلی وجود دارد.
قابلیت ترانسفر از کل هتل های دبی را دارد.
جلسه کوتاه نیم ساعته توسط مربی برای تمرین افراد برگزار می شود.
زمان اسکای دایوینگ 20 دقیقه می باشد.
هنگامی که توسط هواپیما به ارتفاع 13 هزار فوتی رسیدید، با خارج شدن از هواپیما سقوط آزاد 60 ثانیه ای را با هیجانی وصف نشدنی تجربه می کنید.
مترو مارینا مال در نزدیکی اسکای دایوینگ دبی قرار گرفته است.

Asemanabi-اسکای-دایوینگ-دبی1

مقررات اسکای دایوینگ دبی

حداکثر وزن بانوان 90 کیلوگرم و حداکثر وزن آقایان 100 کیلوگرم می باشد.
ورود افراد زیر 18 سال و بالای 60 سال به این فعالیت ممنوع است و البته در سن های بالا با تاییدیه پزشکی بلامانع می باشد.
ورود بانوان باردار ممنوع است.
لباس های راحت و ورزشی باید به تن داشته باشید.
قبل از ورود به این فعالیت باید تعهد نامه امضا کنید.
همراه خود پاسپورت داشته باشید.
کسانی که ترس و فوبیا از ارتفاع دارند در این فعالیت شرکت نکنند.

Asemanabiاسکای-دایوینگ-دبی4

مطالب مرتبط

نظرات یا پیشنهادات

به این صفحه امتیاز دهید
6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql