آشنایی با فرودگاه بین المللی یا یو-تاپائو پاتایا

آشنایی با فرودگاه بین المللی یا یو-تاپائو پاتایا

تاریخ آخرین به روز رسانی: 23 بهمن ، 1398

آشنایی با فرودگاه بین المللی یا یو-تاپائو پاتایا

معرفی فرودگاه بین المللی پاتایا | U-Tapao International Airport

کشور تایلند در قسمت جنوب شرقی آسیا واقع شده است و یکی از کشورهای توریستی معروف در قاره آسیا می باشد. این کشور دارای شهرهایی است که در بین گردشگران و علاقه مندان به تور تایلند طرفداران زیادی دارند که یکی از معروف ترین آنها شهر پاتایا می باشد که  در طول سال میزبان تعداد زیادی توریست از نقاط مختلف جهان می باشد. در این مطلب آژانس آرزوی آسمان آبی قصد دارد به معرفی فرودگاه این شهر به نام " یا یو-تاپائو " بپردازد ، پس همراه ما باشید.

معرفی-فرودگاه-بین-المللی-پاتایا

فرودگاه بین المللی یا یو-تاپائو  در اطراف شهر پاتایا و رایونگ در فاصله 40 کیلومتری قرار دارد که از سطح دریا 13 متر ارتفاع دارد. کد این فرودگاه pyx  می باشد. یکی از نکات قابل توجه این فرودگاه دو کاربردی بودن آن است که هم فرودگاه عمومی است و هم نظامی که پروازهای نیروی هوایی سلطنتی تایلند در آن انجام می شود، همین علت باعث شده که عکس برداری از محل فرودگاه ممنوع باشد. فرودگاه بین المللی پاتایا یا یو-تاپائو یکی از مقرهای اصلی خطوط هوایی در کشور تایلند می باشد  و در زمان های اضطراری جایگزین فرودگاه بانکوک می شود.  با وسیله نقلیه می توان در عرض 45 دقیقه به شهر پاتایا رسید. بازدید از این فرودگاه اصلی ترین برنامه شهری در تور پاتایا است.

آشنایی-با-فرودگاه-بین-المللی-یا-یو-تاپائو-پاتایا

فرودگاه بین الملی یو-تاپائو پاتایا یک ترمینال کوچک دارد که گنجایش 400 مسافر برای پروازهای خارجی و داخلی را دارد، ولی ترمینال ۲ فرودگاه در دست احداث و بهره برداری است و جدیداً  با ظرفیت سالانه ۵ میلیون نفر مسافر افتتاح می شود.  در ساختمان این فرودگاه صرافی موجود می باشد که خدمات تبدیل پول و ارز را به مسافران ارائه می دهد همچنین مرکز امداد و کمک های اولیه در محوطه فرودگاه  می باشد و در موارد مورد نیاز آماده خدمت رسانی درمان های اورژانسی و سرپایی است. در فرودگاه بین المللی پاتایا یا یو-تاپائو امکان پارک ماشین به صورت موقت یا طولانی مدت وجود دارد که قیمت پارک آن بستگی به مدت زمان پارک دارد.  انواع غذاهای تایلندی و جهانی در رستوران فرودگاه پاتایا موجود است .

مطالب مرتبط

نظرات یا پیشنهادات

به این صفحه امتیاز دهید
6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql