دیدنی های آبشار کورشونلو

دیدنی های آبشار کورشونلو

تاریخ آخرین به روز رسانی: 16 فروردین ، 1402

دیدنی های آبشار کورشونلو

اغلب مردم جهان برای تفریح و سیاحت تور آنتالیا را ترجیح می دهند و با ورود به این شهر دیدنی از کلی جاذبه و طبیعت بکر بهره مند می شوند. طبیعت سرسبز همراه با آبشار و رودخانه و آب و هوای تازه در هر کجای دنیا طرفداران زیادی دارد، یکی از این جاذبه ها، آبشار کورشونلو آنتالیا می باشد. آژانس آرزوی آسمان آبی شما را برای کسب اطلاع در این زمینه همراهی می کند.

Asemanabi-کورشونلو-3

آبشار کورشونلو آنتالیا | Kursunlu waterfall Antalya

آنتالیا دارای انواع جاذبه های گردشگری است که از زیباترین آن ها می توان به رودخانه و آبشار ماناوگات و آبشار کورشونلو اشاره کرد که ارتفاعی 18 متری تا سطح زمین دارد. اگر 24 کیلومتر از مرکز شهر آنتالیا فاصله بگیرید به این آبشار شگفت انگیز دست پیدا خواهید کرد. وجود دره 2 کیلومتری در این طبیعت بکر حسی خوفناک و در عین حال آرامشی را به ما انتقال می دهد. در فصل تابستان که حجم آب رودخانه آکسو کم تر می شود، طبیعتاً حجم آب آبشار کورشونلو نیز کاسته شده و با شدت کمتری به پایین سرازیر می شود.

Asemanabi-کورشونلو

شگفتی های آبشار کورشونلو آنتالیا

از آبشار کورشونلو، هفت آبشار کوچک سر ریز می شود که همگی از دل جنگل های سرسبز عبور کرده به رودخانه جاری می شود. زمین های غنی اطراف این آبشار شگفت انگیز مملو از فلور می باشد. طبیعت چشم گیری که در اطراف این رودخانه موجود است مملو از جانورانی چون خرگوش، سنجاب، موش خرما، لاک پشت ، انواع گیاهان و میوه های کمیاب و ... می باشد که تفریح و قدم زدن در آن بسیار هیجان انگیز است. هنگامی که در مسیر پیاده روی قرار گرفتید و پس از گذر از آبشار می توانید آسیاب چوبی و بسیار قدیمی را نظاره کنید. کمی جلوتر برای جلب توجه گردشگران و مسافران کافه ای به سبک عثمانی ها و رستوران هایی وجود دارد که می توانند در آن زمانی را به استراحت بگذرانند.

Asemanabi-کورشونلو-1

ساعات بازدید آبشار کورشونلو

سال 1986 میلادی طبیعت 33 هکتاری که در اطراف آبشار قرار دارد به پارک جنگلی باشکوهی تبدیل گشت که سالیانه گردشگران زیادی را جذب خود می کند. اگر تاکسی را برای رسیدن به این آبشار انتخاب کردید در کمتر از بیست دقیقه به آن جا خواهید رسید. بهتر از بدانید در این پارک منقل کباب، زمین بازی و همچنین صندلی وجود دارد.
این پارک ملی همه روزه از ساعت 8 صبح الی 6 عصر قابل بازدید می باشد.

Asemanabi-کورشونلو-آبشار

مطالب مرتبط

نظرات یا پیشنهادات

به این صفحه امتیاز دهید
میانگین امتیاز کاربران | امتیاز 5 از 5 (از 1002 رای)
6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql