رودخانه و آبشار ماناوگات

رودخانه و آبشار ماناوگات

تاریخ آخرین به روز رسانی: 25 تیر ، 1399

رودخانه و آبشار ماناوگات

بدون شک یکی از شگفتی های آنتالیا وجود آبشارها و رودخانه های بی نظیر به عنوان جاذبه گردشگری می باشد که از جمله آن ها آبشار ماناوگات، آبشار هیجان انگیز دودن، رودخانه ماناوگات و ... است. برای تماشای این رودخانه جذاب باید همراه کشتی هاس توریستی در دریای مدیترانه مسافتی را طی کنید که بسیار تماشایی هستند. آژانس آرزوی آسمان آبی اطلاعات جامع تری درمورد رودخانه ماناوگات و فاصله ماناوگات تا آنتالیا را برای شما به اشتراک می گذارد.

Asemanabi-آبشار-ماناوگات8

رودخانه و آبشار ماناوگات آنتالیا

از درون کوه های تورس رودخانه ای به نام ماناوگات سرریز شده است که پس از پیمودن 90 کیلومتر مسیر پر پیچ و خم به دریای مدیترانه منتهی می شود. مسیری که این آبشار شگفت انگیز دارد به این گونه است که ابتدا از دشت ها، درختان صنوبر سر به فلک کشیده و چمنزارهای سرسبز گذر می کنید سپس از کنار غارهای مهیج و باغ چای که برای محلی هاست عبور خواهید کرد.
پس از گشت و گذار در اطراف رودخانه بهتر است سری به رستوران های اطراف بزنید که از جمله آن ها می توان به رستوران سوفراسی سلطان، رستوران کومرو ورستوران طاس کوناک اشاره کرد که غذاهای بینظیری به مشتران خود ارائه می کنند.
جالب است بدانید ماناوگات در 1913 میلادی به عنوان روستای جمهوری ترکیه درآمد و همچنین از 200 سال ق.م  نیزحمل بار و مسافر از رودخانه ماناوگات انجام می شده، بدین منظور نه تنها این مکان برای توریستان بلکه برای محلی ها نیز بسیار جذاب و پر طرفدار است. 

Asemanabi-آبشار-ماناوگات3

فاصله ماناوگات تا آنتالیا

رودخانه ماناوگات که در نزدیک شهر سیده می باشد در فاصله 76 کیلومتری با آنتالیا قرار گرفته است. وسایل حمل و نقل و اتوبوس های زیادی در شهر سیده و همچنین مرکز شهر آنتالیا، به انتظار گردشگران هستند تا آن ها را به مقصد این رودخانه جذاب ببرند.

آبشار ماناوگات

اگر خواهان  تماشای جاهای دیدنی ماناوگات هستید، می توانید با طی مسافت 4 کیلومتری از شمال رودخانه ماناوگات، به راحتی آبشار زیبای ماناوگات که محلی برای شنا و کشتی های بادبانییت را نظاره کنید.

Asemanabi-آبشار-ماناوگات2

هتل های ماناوگات ترکیه

هتل هایی که در نزدیکی رودخانه ماناوگات قرار دارند عبارتند از:
هتل ساید آورار
هتل سانشا
آناتولیا و ایکیمیز
اگر خواهان انتخاب مقرون به صرفه و مناسب ترین تور ترکیه و تور آنتالیا هستید با همکاران فروش ما در تماس باشید.

Asemanabi-آبشار-ماناوگات1

تصاویری از رودخانه و آبشار ماناوگات

Asemanabi-آبشار-ماناوگات

Asemanabi-آبشار-ماناوگات6

Asemanabi-آبشار-ماناوگات4

Asemanabi-آبشار-ماناوگات5

مطالب مرتبط

نظرات یا پیشنهادات

به این صفحه امتیاز دهید
6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql