غذاهایی که در فیلیپین حتماً باید امتحان کنید!

غذاهایی که در فیلیپین حتماً باید امتحان کنید!

تاریخ آخرین به روز رسانی: 17 مهر ، 1397

غذاهایی که در فیلیپین حتماً باید امتحان کنید!




تاحالا برنامه ریزی برای سفر به فیلیپین داشته اید؟
فیلیپین، کشوری در غرب اقیانوس آرام و بین دریای جنوبی چین، در جنوب شرقی آسیا است. در سفرهای گردشگری، یکی از تفریحات مهیج و همچنین یکی از جاذبه های بسیار خاص هر مقصدی، تجربه غذاهای محلی آن منطقه و امتحان کردن و تست کردن طعم های جدید آن شهر یا کشور می باشد، ولیکن اگر به فیلیپین رفته باشید حتماً خاطره خوشی از غذاهای آنجا نداشتید، به همین خاطر اکثر توریست ها قدردان غذاهای فیلیپینی نیستند، چرا که اگر به فیلیپین سفر کردید باید حتماً این غذا ها را میل کنید، غذاهای فیلیپینی ترکیبی از سبکهای پخت و پز اسپانیایی، مالزیایی، چینی و محلی است، تجربه خوردن این غذاها در فیلیپین به شما ثابت میکند که مانند این غذاها در هیچ کجای دیگر جهان نیست و به معنای واقعی یکی از جاذبه های توریستی فیلیپین می باشند.



 🍱Adobo

آدوبو یکی از محبوبترین غذاهای این کشور است که شامل، گوشت خوک، گوشت گاو، غذاهای دریایی، مرغ یا سبزیجات است که قبل از پخته شدن در روغن تفت داده میشوند و سپس با اضافه کردن سرکه، سیر و سویا آن را ماریناد می جوشانند، جالب است بدانید این غذای خوشمزه در اکثر رستوران ها سرو نمی شود و برای پیدا کردن آن باید سری به بازارهای این کشور بزنید، قیمت این غذا تنها یک یا دو دلار است.



🍱Balut

یک وعده غذایی سنگین، در اصطلاح مردم بومی این غذا مخصوص کسانی هست که قلبی از جنس فولاد دارند، یک میان وعده برای بعد از ظهری فیلیپینی است، این غذا از محبوبیت خاصی برخوردار است، اما باید حتماً به خاطر داشته باشید که اگر تصمیم به خوردن این غذا گرفتید، باید جلوگیری از عوارض معده داخل تخم مرغ و تخم اردک های پخته شده را بررسی کنید، چرا که ممکن است با یک جنین اردک 18 روزه مواجه شوید.



🍱بنگوس  Bangus

غذایی فوق العاده خوش مزه که مواد اصلی تشکیل دهنده آن شیرخشت و ماهی کبابی است که آن را سویا و سیر یا سرکه تفت میدهند، این غذا رایج ترین غذا در کشور فیلیپین است که قیمت آن فقط 2 دلار است.



🍱هاله هاله دسر رنگارنگ  Multicolored dessert halo-halo

هاله هاله یا مخلوط با هم ترکیبی از مواد شیرین و طعم های شگفت انگیز متشکل از شیر، یخ، سرکه ، قند و میوه ها.. یک  دسر فوق العاده که با دیدن آن قطعاً پاهایتان سست خواهد شد.



🍱Pancit

یک غذای لذیذ و خوشمزه، نان فیلیپینی با مرغ، گوشت خوک و سبزیجات مخلوط شده که برای صبحانه یا بعد از ظهر به عنوان غذای آماده که آن را میل میکنند  این غذا حدود 0.5 دلار می باشد.



🍱Sisig

این غذای خوشمزه معمولاً به روی صفحات داغ طبخ می شود، به گونه ایی که گوشت خوک را اول جوشانده و سپس برای افزودن عطر و طعم دودی آن را کبابی می کنند، سپس گوشت را به قطعاتی کوچکتر ریز میکنند، سیر، پیاز و ادویه جات اضافه می کنند، سس مایونز یا تخم مرغ خام یا سس گوجه می توانید سفارشتان را ویژه کنید.

      

نظرات یا پیشنهادات

به این صفحه امتیاز دهید
6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql