تور چین

تور چین

تور های نوروزی چین

تور چین

تور چین -  China Tour

چنانچه در نظر دارید با تور چین به این کشور پهناور و فوق العاده سفر کنید، نیازمند آشنایی بیشتر با این کشور هستید. چین با نام رسمی "جمهوری خلق چین"، کشوری در شرق قاره آسیا می باشد که بر اساس فهرست کشورها بر پایه جمعیت، پرجمعیت ترین کشور دنیا است و توسط حزب کمونیست چین در قالب نظام تک حزبی اداره می شود. حزب کمونیست بر 22 استان، 5 منطقه و 4 شهر(پکن، شانگهای، تیانجین و چونگ‌کینگ) با مدیریت مستقیم و دو منطقه اداری ویژه خودمختار ماکائو و هنگ‌کنگ حکومت می کند. پایتخت کشور چین، شهر پکن می باشد.

شاید برایتان سوال باشد که بهترین شهر چین برای سفر با تور کدام شهر است؟ باید بگوییم شهرهای چین به قدری جذابیت دارند که انتخاب یکی از آنها برای سفر و مقصد تور چین بسیار کار دشواری خواهد بود. اما شهرهای مهم این کشور عبارتند از شانگهای، پکن، هنگ‌کنگ، تیانجین، ووهان، شنژن، شن‌یانگ و گوانجو. دین مردم چین، بودایی، مسیحیت و اسلام است و زبان رایج مردم نیز ماندرین می باشد. با وجود اینکه کشور چین آب و هوای متنوعی دارد، ولیکن آب و هوای غالب کشور، گرم و مرطوب و یا سرد و خشک است. از محصولات چین که از زمان های بسیار دور در این کشور وجود داشته، می توان به میناکاری اشاره کرد. کشور چین با کشورهای افغانستان، هند، بوتان، برمه، قرقیزستان، قزاقستان و کره شمالی همسایه است. تور چین یکی از بهترین انتخاب ها برای سفر ماجراجویان و علاقمندان به تاریخ می باشد. مهمترین شهرهای چین که بیشترین تعداد گردشگران را در طول سال دارد عبارتند از: پکن، شانگهای، شنزن و گوانگجو یکی از جاذبه های گردشگری چین می توان به مجسمه عظیم و غول پیکری به نام "خدای جنگ" اشاره کرد که در پارک "گوانگ یو" طراحی و ساخته شده است که این مجسمه بسیار زیبا و عظیم بالغ بر 130 تن وزن و 58 متر ارتفاع دارد. جالب است بدانید که در داخل این مجسمه شگفت انگیز، موزه بسیار بزرگی بنا کرده اند. 

 تور لحظه آخری چین

اگر به دنبال پکیج های ویژه تور چین ارزان هستید، انتخاب آفرهای دقیقه 90 بهترین گزینه خواهد بود. قیمت بلیط چین به همراه رزرو هتل و پرواز با بهترین ایرلاین ها را از آژانس آسمان آبی بخواهید. سفر به شهر توریستی چین با تور پکن زمستان 1402 و یا تور لحظه آخری گوانجو، می تواند یکی از بهترین و خاطره انگیزترین سفرهای شما باشد. 

🌴تور چین ویژه زمستان

مردم بسیاری در سرتاسر دنیا برای فصول مختلف سفر می کنند ولی افراد بسیاری که فکر نمی کنند که زمستان هم فصل مناسب و خوش آب و هوایی برای سفر می باشد و کشورهایی زیادی هستند که فصل مسافرت در آن ها، زمستان است و سفر خوبی را می توانید در این کشورها تجربه کنید. تابستان در اقصی نقاط جهان دارای آب و هوای سرد می باشد. شما برای سفر، باید آب و هوای مقصد خود را چک کنید تا بتوانید چمدان خود را به خوبی بسته بندی کنید. آسمان آبی با ارائه بهترین تور زمستانی چین، میزبان شما مسافران گرامی می باشد و شما می توانید یک سفر شگفت انگیز را با ما تجربه کنید

🗽جاذبه های گردشگری پکن

مکان های توریستی پکن به اندازه ای متنوع و جذاب هستند که هرساله میلیون ها گردشگر به آنجا سفر می کنند. مکان های گردشگری چین متنوع و بسیار زیاد هستند که می توانید با مراجعه به صفحه جاذبه های گردشگری چین، به صورت دقیق تری با آنها آشنا شوید.کاخ تابستانی پکن، پارک جهانی، خیابان وانگ فوجینگ، دیوار چین، باغ وحش، شهر ممنوعه و مرکز ملی ورزش های آبی و ... نمونه های از این مکان های دیدنی هستند. 

 آب و هوای چین

با توجه به وسعت کشور چین، مناطق مختلف آن دارای شرایط آب و هوای گوناگونی هستند. ممکن است در یک استان هوا گرم باشد اما در استانی که در فاصله زیادی از آن قرار دارد، هوا خنک بوده باشد. با این حال و با وجود تنوع آب و هوای بسیار زیاد چین، اما به طور کلی می توان گفت که چین دارای 5 نوع منطقه آب و هوایی است. از طرفی دیگر بیشتر مناطق در این کشور در زمستان سرد و خشک و در تابستان گرم و بارانی می باشند. شرایط آب و هوایی مختلف در مناطق گوناگون چین را برایتان بیان می کنیم :

منطقه سرد و معتدل: قسمت شمال استان مغولستان و هیلون‌جیانگ.
منطقه نیمه معتدل: جیلین، شمال شین‌جیانگ، لیائونینگ.
منطقه گرم و معتدل: منطقه میانی و پائین تر از رودخانه زرد، شادونگ، شاآنسی و استان هبی.
منطقه نیمه گرمسیری: جنوب ایزوترم، در شرق فلات تبت، چینگهای شامل شهرستان های شانگهای گوانگجو، هنگ‌کنگ، ماکائو، گوئیلین، هانگژو، سوژو، کونمینگ، دالی، لیجیانگ، چنگدو. منطقه گرمسیری: استان هاینان در جنوب تایوان، گوانگدونگ و استان یوننان.

🎁مراکز خرید چین، سوغاتی چین

خرید در چین به گونه ای اجتناب ناپذیر جذاب، جالب و اغوا کننده است. شما می توانید هرروز یک مرکز خرید یا بازار جدید را کشف کنید. مراکز خرید متفاوت و مختلف در پکن با ارائه طیف وسیعی و گوناگونی از محصولات اصل چینی و همچنین مارک های غیر چینی که در چین ساخته می شوند، شرایط بی نظیر و عالی و بهشتی را برای توریست ها و گردشگران علاقمند به خرید به وجود می آورند.

چای چین یکی از بهترین و مهمترین سوغاتی های کشور چین به شمار می رود. برای خرید چای معمولی و استفاده روزمره می توانید به خواروبار فروشی ها و یا سوپرمارکت ها بروید ولیکن برای خرید چای سوغات می بایست به بازارهای چای مثل میلاندائو در پکن، شهر چای تیانشان در شانگهای و یا بازار چای ووکوییشی در چنگدو بروید.

ابریشم چین که یکی از پرطرفدارترین محصولات برای سوغاتی می باشد، از زمان قدیم بسیار محبوب بوده است. لباس های ابریشمی ممکن است بسیار زیبا باشند اما خیلی گران هستند، البته هرچه تکه های مورد علاقه برای خرید کوچکتر باشد، قیمت آنها نیز کمتر خواهد بود. ابریشم چینی و لوازم تهیه شده با ابریشم نیز، در تمامی مناطق گردشگری به راحتی در دسترس هستند و قابل خرید می باشند.

چوب غذاخوری (چاپستیک) یکی دیگر از سوغاتی های مخصوص چین می باشد که در مغازه های سراسر کشور، جعبه های زیبای چاپستیک در حال فروش هستند و به راحتی قابل دسترس می باشند. در بسیاری از مغازه ها می توانید کاسه و چاپستیک مشابه و ست را خریداری نمایید که هدیه فوق العاده و شیک می باشند.

میناکاری که از زمان های بسیار دور و قدیم از محصولات متداول و بسیار پرطرفدار در چین است نیز یکی از بهترین سوغاتی هاست که به دلیل محبوبیت میناکاری در اکثر فروشگاه های شنزن نیز یافت می شود. 

🎅تور چین ویژه تعطیلات نوروز 1403

فصل بهار به دلیل شرایط آب و هوایی حاکم، یکی از بهترین فصل ها برای سفر به شمار می رود. جدا از وضعیت آب و هوایی، تعطیلات بسیار عالی عید نوروز نیز دیگر دلیلی است که مردم ایران این ایام را برای سفرهای خود انتخاب می کنند. مردم بسیاری در روز های عید تعطیلاتی دارند که در طول سال نمی توانند داشته باشند، به همین دلیل بهترین زمانی است که می توانند برای سفر خود برنامه ریزی داشته باشند. رفت و آمدها، دید و بازدیدهای سال نو برای بسیاری از مردم دیگر قابل تحمل نیست و بسیاری از مردم برای رهایی از این شرایط و رفت و آمدها برنامه سفر خود را برای عید نوروز می گذارند. تورهای نوروزی به دلیل تقاضای بالا چند سالی است که شهرت بسیار زیادی بین مردم پیدا کرده است و خیلی از افراد از ماه ها قبل برای عید خود تورهای مورد علاقه شان را رزرو می کنند. به خاطر وجود بازار عرضه و تقاضا، قبل از عید نوروز، قیمت ها افزایش نسبتاً زیادی پیدا می کند. بنابراین چنانچه می خواهید تورهای خارجی را برای ایام سال نو رزرو نمایید، بهتر است از 3 الی 4 ماه قبل از عید اینکار را انجام دهید تا متحمل هزینه گزافی نباشید. چین جاذبه های بسیار زیادی برای دیدن دارد، به این شکل که مردم بسیاری از سرتاسر دنیا برای بازدید از آنها به چین سفر می کنند، از دیگر جاذبه های چین، ذائقه خاص غذایی و طعم بی نظیر غذاهای آنها می باشد. بسیاری از شکم گردها اولین مقصدشان چین است. تور چین نوروز 1403 زمان بسیار مناسبی است که شما از پر جمعیت ترین کشور دنیا دیدن نمایید. مکان های تفریحی و دیدنی و تاریخی چین را در تعطیلات سال نو تجربه نمایید. فرهنگ مردم چین را نیز می توانید ببینید و با آن بیشتر آشنا شوید. آژانس مسافرتی آرزوی آسمان آبی مجری مستقیم تور چین ویژه تعطیلات عید نوروز 1402، آماده ارائه بهترین خدمات و امکانات به مسافران خود می باشد.

سفری شگفت انگیز در فصل بهار با تور چین بهار 1403

آماده ی سفر در بهترین فصل سال هستید؟! چیزی تا آغاز فصل بهار نمانده است. این فصل یکی از زیباترین فصل های سال می باشد. فصل بهار یک تجربه متفاوت را برای شما رقم خواهد زد. با وجود هوای دل انگیز، طبیعت زیبا و چشم انداز های بی نظیر می تواند بهترین انتخاب برای سفر و گشت و گذار باشد. اصلا فصل بهار، فصل سفر است و نباید این فرصت بی نظیر را از دست بدهید. انتخاب های زیادی برای سفر های بهاری خود دارید. می توانید سفر خود را در فرودین ماه آغاز کنید یا بگذارید برای ماه زیبای اردیبشهت و یک سفر با آب هوا و طبیعت بهشت گونه تجربه کنید. یکی از نکاتی که باید به خاطر داشته باشید هوای دم دمی بهار می باشد که گاهی بی نهایت سرد و بارانی و گاهی گرم با آفتابی سوزان، به همین دلیل بهتر است که چمدان خود را با دقت ببندید و قبل از سفر آب هوای کشور و شهری که می خواهید به آن سفر کنید را بررسی نمایید. آژانس آرزوی آسمان آبی با ارائه بهترین تور چین بهار 1403 و ارزان ترین تور چین فروردین ماه 1403 در خدمت شما مسافران گرامی می باشد. همچنین تیم ما پیکج های ویژه ای برای اردیبهشت ماه در نظر دارد و شما می توانید سفر بی نظیر و هیجان انگیزی را برای خود با تور چین اردیبهشت 1403 رقم بزنید.

💲قیمت تور چین

هزینه تور چین با توجه به شهری که می خواهید از آنجا سفر کنید متفاوت است، برای مثال تور چین از شیراز یا تور چین از مشهد با قیمت تور چین از تهران متفاوت خواهد بود. مقصدی که انتخاب می کنیم نیز در قیمت تور تأثیر گذار خواهد بود، تور چین پکن با تور چین گوانجو یا شنزن در یک رنج قیمتی نیستند. 

🛌  رزرو هتل چین

قیمت هتل در چین بسیار متفاوت است، از بهترین هتل های چین که 5 ستاره هستند تا مسافرخانه های ارزان قیمت، همه در این کشور یافت می شوند. قیمت های هتل با توجه به پکیج انتخابی تور چین، مشخص می شود. شما می توانید بدون هیچ گونه نگرانی تنها با انتخاب یکی از پکیج های تور چین از آژانس آسمان آبی خاطر خود را از رزرو بلیط هواپیما و هتل های چین راحت کنید.
آژانس مسافرتی آسمان آبی مجری مستقیم تور چین با ارائه بهترین پکیج های مسافرتی بهترین خاطره را برای تهیه سفرنامه پکن، گوانگجو، هانگژو و شنزن برای شما به ارمغان می آورد.


6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql