تور بدروم

تور بدروم

تور بدروم

تور بدروم – Bodrum Tour

شهر تاریخی بدروم خانه یکی از عجایب هفتگانه جهان (آرامگاه هالیکارناسوس) است و امروزه بدروم یکی از غنی ترین اماکن تاریخی دنیا به شمار می آید. موزه ها و اماکن تاریخی بسیاری در سرتاسر شهر بدروم وجود دارند علاوه بر این بدروم با هتل های ساحلی خود سالانه هزاران توریست و گردشگر را به سمت خود جذب می کند. بیش از دو هزار سال پیش بدروم شهر هالیکارماسوس (Halicarmassus) یونانی ها بوده است. در قرن چهارم قبل از میلاد مقبره ای 50 متری برای پادشاه Mausolus ساخته شد که بعدها به عنوان یکی از هفت عجایب دنیا شناخته شد. بلیط ارزان هواپیما بدروم را می توانید از پکیج های تور ارزان بدروم که توسط آژانس مسافرتی آسمان آبی ارایه می شود تهیه کنید.

تورلحظه آخری بدروم

با پکیج های تور لحظه آخری بدروم و تور ارزان قیمت بدروم، شما با کمترین هزینه، بیشترین لذت را از سفرتان خواهید برد. پکیج های لحظه آخری تور ترکیه و تور بدروم با قیمت های متفاوتی متناسب با بودجه شما تعیین شده است. قیمت تور بدروم لحظه آخری با توجه به نوع هتل، نوع ایرلاین و سایر امکانات ارائه شده در تور و زمان سفر شما متغیر خواهند بود.

🌴تور بدروم ویژه زمستان 

مردم بسیاری در سرتاسر دنیا برای فصول مختلف سفر می کنند. در زمستان آب و هوا بسیار زیبا و شگفت انگیز است و هر نقطه از دنیا یک آب و هوای خاصی حاکم است. حال تصور کنید که در نقطه ای از دنیا باشید که در لیست بهترین مناطق گردشگری دنیا قرار داشته باشد و مکان های دیدنی فوق العاده آن منطقه را در زمستان بخواهید مشاهده نمایید. اکثر مردم تصور می کنند که زمستان فصل مناسبی برای سفر نیست، در حالیکه زمستان یکی از بهترین فصل ها برای سفرهای گردشگری و توریستی می باشد. چرا که در زمستان آب و هوا بسیار زیبا و دوست داشتنی است، همچنین به دلیل اینکه فصل کم گردشگر می باشد، قیمت ها مناسب هستند. مارماریس به دلیل اینکه از برجسته ترین مناطق گردشگری در سرتاسر دنیا به شمار می رود، یکی از بهترین انتخاب ها برای سفر در زمستان می باشد. زیرا مناطق مشهور توریستی دنیا در فصل های پرگردشگر و تعطیلات برای سفر آنچنان مناسب نیستند. آژانس مسافرتی آرزوی آسمان آبی تور بدروم زمستان 1402 را با کمترین هزینه و بیشترین امکانات به مسافران خود ارائه می دهد تا علاقمندان سفر به مارماریس این امکان را داشته باشند سفری به یادماندنی و بسیار خوبی را در زمستان تجربه نمایند.

🎅 تور بدروم ویژه تعطیلات نوروز 1403

فصل بهار به دلیل شرایط آب و هوایی حاکم، یکی از بهترین فصل ها برای سفر به شمار می رود. جدا از وضعیت آب و هوایی، تعطیلات بسیار عالی عید نوروز نیز دیگر دلیلی است که مردم ایران این ایام را برای سفرهای خود انتخاب می کنند. مردم بسیاری در روز های عید تعطیلاتی دارند که در طول سال نمی توانند داشته باشند، به همین دلیل بهترین زمانی است که می توانند برای سفر خود برنامه ریزی داشته باشند. رفت و آمدها، دید و بازدیدهای سال نو برای بسیاری از مردم دیگر قابل تحمل نیست و بسیاری از مردم برای رهایی از این شرایط و رفت و آمدها برنامه سفر خود را برای عید نوروز می گذارند. تورهای نوروزی به دلیل تقاضای بالا چند سالی است که شهرت بسیار زیادی بین مردم پیدا کرده است و خیلی از افراد از ماه ها قبل برای عید خود تورهای مورد علاقه شان را رزرو می کنند. به خاطر وجود بازار عرضه و تقاضا، قبل از عید نوروز، قیمت ها افزایش نسبتاً زیادی پیدا می کند. بنابراین چنانچه می خواهید تورهای خارجی را برای ایام سال نو رزرو نمایید، بهتر است از 3 الی 4 ماه قبل از عید اینکار را انجام دهید تا متحمل هزینه گزافی نباشید. تور بدروم نوروز 1403 زمان بسیار مناسبی است که شما می توانید از جذاب ترین کشورهای دنیا دیدن نمایید. مکان های تفریحی و دیدنی و تاریخی را در تعطیلات سال نو تجربه نمایید. فرهنگ مردم را نیز می توانید ببینید و با آن بیشتر آشنا شوید. آژانس مسافرتی آرزوی آسمان آبی مجری مستقیم تور بدروم ویژه تعطیلات عید نوروز 99، آماده ارائه بهترین خدمات و امکانات به مسافران خود می باشد.

💵 بلیط هواپیما بدروم

هزینه سفر به بدروم معمولا به صرفه و معقول است. بلیط هواپیما بدروم با قیمت‌ مناسب از ایرلاین های مختلف ارایه شده است هتل های بسیاری هم هستند که خدمات خوبی را با قیمت های مناسب به مسافران تور بدروم ارایه می کنند. پروازهای خارجی به بدروم توسط ایرلاین های بسیاری مانند قشم ایر، ماهان، اطلس و... انجام میشود که با توجه به زمان سفر شما متفاوت خواهد بود.

🗽 جاذبه های گردشگری بدروم

شهر بدروم عمدتا با قلعه بدروم شناخته شده است، قلعه بدروم یکی از هفت عجایب دنیا به حساب می آید. این بنا در قرن چهارم قبل از میلاد ساخته شده است. تعداد بسیار زیادی اماکن دیدنی و جاذبه گردشگری در شهر بدروم وجود دارد. شهر بدروم در زمان حکومت عثمانی ها یک روستای ماهیگیری بوده تا سال 1940 که دروازه ها و بنادر شهر بر روی توریست ها باز شد. جاذبه های تاریخی بسیاری در شهر بدروم وجود دارن مانند: مرکز خرید بازار، مناسب گردشگرانی که به خرید علاقمند می باشند، تفریحگاه ساحلی بدروم (The Marina Shipyard) که می توانید با کشتی به تور بروید، بقایای دروازه میندوس (Myndos Gate)، بافت قدیمی شهر بدروم که در مرکز شهر بدروم می توانید این بافت قدیمی را پیدا کنید و قلعه پیتر مقدس (St. Peter) تنها برخی از جاذبه های گردشگری بدروم می باشند.

آب و هوا بدروم

شهر ساحلی بدروم در جنوب غربی ترکیه قرار گرفته است به همین دلیل در تمام طول سال دارای آب و هوای گرم و آفتابی است. در فصول گرم دمای هوا در بدروم به بیش از 30 درجه سانتیگراد میرسد و در فصول خنکتر سال دما بین 16 تا 21 درجه سانتیگراد متغییر است.

🕑 بهترین زمان سفر به بدروم

به دلیل اینکه شهر بدروم شهری ساحلی است و در مجاورت دریای مدیترانه قرار گرفته است در فصل های گرم مانند تابستان هوا شرجی می باشد و اگر علاقمند به استراحت در زیر نور خورشید و گرفتن حمام آفتاب می باشید فصل تابستان بهترین انتخاب برای شما است اما اگر تمایل دارید در آب و هوایی خنکتر به بدروم سفر کنید ماه اکتبر (مهر و آبان) دارای میانگین 21 تا 16 درجه سانتیگراد می باشد.       

🛌 رزرو هتل در بدروم

قیمت هتل در بدروم بسیار متفاوت است، از بهترین هتل های بدروم که 5 ستاره هستند تا مسافرخانه ها و اقامتگاه های ارزان قیمت، همه در بدروم یافت می شوند. قیمت های هتل با توجه به پکیج انتخابی تور بدروم، مشخص می شود. شما می توانید بدون هیچ گونه نگرانی تنها با انتخاب یکی از پکیج های تور بدروم از آژانس آسمان آبی خاطر خود را از رزرو بلیط هواپیما و هتل های بدروم راحت کنید. 

🛍 خرید در بدروم

زمانی که به بازدید از قلعه بدروم میروید و یا در اطراف مشغول پیاده روی می باشید حتما فروشندگان خیابانی را خواهید دید که بر روی پیاده رو های اطرفا قلعه مشغول فروش اجناس خود می باشند. در این بازار خیابانی می توانید لباس، جواهرات، صنایع دستی و ... وجود دارند که شما می توانید سوغاتی های خود را از این محل تهیه کنید.

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql