تور روسیه نوروز 1403

تور روسیه نوروز 1403

تور های نوروزی روسیه نوروز 1403

تور روسیه نوروز 1403

تور روسیه نوروز 1403

بی شک روسیه یکی از پهناور ترین و زیبا ترین کشور در این کره خاکی است. تور روسیه نوروز1403 فرصتی مناسب برای آشنایی با فرهنگ غنی و منحصر به فرد و بازدید از طبیعت بکر و زیبای این کشور پهناور است . همه ساله هزاران گردشگر از سراسر جهان برای بازدید از مسکو و سنت پترزبورگ به روسیه سفر می کنند. از بنا های تاریخی روسیه می توان به مرکز آموزش کلاسیک رقص باله مارینسکی (Mariinsky ballet ) در شهر سنت پترزبورگ و تئاتر بولشوی (Bolshoi Theater) در شهر مسکو اشاره کرد. روسیه  به قدری زیبا است که برای درک زیبایی های روسیه باید به این کشورسفر کرد.

 جاذبه های گردشگری روسیه در نوروز 1403

روسیه نیز همانند بسیاری از کشور های توریستی دنیا دارای جاذبه های گردشگری و مراکز خرید بسیاری است که به اختصار به توضیح آنها می پردازیم. خرید کردن همیشه یکی از بهترین سرگرمی ها برای گردشگران بوده است در روسیه مراکزهای خرید لوکس و مدرن بسیاری وجود دارد، بیشتر این فروشگاه ها در مرکز شهر مسکو یا سنت پترزبورگ قرار گرفته اند در این مراکز خرید از برند های معروف جهان تا صنایع دستی بسیار زیبا و ارزشمند روسیه و حتی عروسک های چوبی ماتریوشکا (Matryoshka) به فروش می رسند از بهترین مراکز خرید روسیه می توان به مرکز خرید مگا مسکو ، مرکز خرید آی کیا مسکو و مرکز خرید نوینسکی مسکو اشاره کرد . طبیعت روسیه بسیار متنوع است از یخچال های طبیعی گرفته تا سواحل دریا و دریاچه ها که گردشکران برای دیدن این زیبایی به روسیه سفر می کنند.روسیه سرزمین کهن با تاریخ غنی و طولانی می باشد همین امر باعث شده تا بناهای تاریخی متنوع در این کشور پهناور ساخته شده باشد از بناهای تاریخی روسیه می توان به میدان سرخ مسکو ، دهکده تزار ها سنت پترزبورگ و موزه کرملین مسکو اشاره کرد. تور روسیه نوروز 1403 و تور لحظه آخری روسیه نوروز 1403 زمان مناسبی برای دیدن و آشنا شدن با این همه شکوه و جلال است.

 قیمت تور روسیه نوروز 1403

قیمت و هزینه سفر به روسیه در نوروز 1403 با توجه به شهر مبدا و هتل انتخابی متفاوت و است به طور مثال تور روسیه از تهران با تور روسیه از شیراز قیمت و هزینه متفاوتی نسبت به هم دارند و حتی تور مسکو با تورسنت پترزبورگ هم قیمت نیستند.

 رزرو هتل های روسیه در نوروز1403

هزینه و قیمت هتل های روسیه در نوروز1403 بسیار متنوع است از هتل های لوکس و 5پنج ستاره گرفته تا هتل های چهار و سه ستاره با قیمت و رنج متفاوت خدمات خود را به مسافران ارایه می دهند.شایان به ذکر است رنج قیمت هتل ها تاثیر مستقیم بر هزینه تور روسیه نوروز 1403 دارد.شما مسافران گرامی می توانید بدون هیچ نگرانی فقط با انتخاب یکی از پکیج های تور روسیه نورزو 1403 و تور لحظه آخری روسیه نوروز 1403  از آژانس آسمان آبی به این کشور سفر راحتی را داشته باشید.


6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql