ویزای کانادا

ویزای کانادا

ویزای کانادا

کانادا کشوری پهناور در شمال قاره آمریکای شمالی است و دارای اقتصاد قوی و طبیعت بکر و زیبا است . این مسائل و بسیاری مسائل دیگر باعث شده تا مهاجرت به کانادا بسیار بیشتر باشد  . کانادا  به عنوان دومین کشور پهناور جهان شناخته شده است . با وجود اینکه یک کشور پهناور است اما فقط کمی بیشتر از 35 میلیون جمعیت دارد . پایتخت سیاسی کانادا اتاوا نام دارد . کانادا به عنوان یک کشور توریستی در جذب گردشگر و همچنین از مهاجر پذیرترین کشورهای دنیاست . مسافرت به کانادا از مهمترین بخشهای اقتصاد و جمعیت کانادا می باشد . همه ساله هزاران نفر از مهاجرت های قانونی و کلاسهای مختلف مهاجرتی وارد کانادا می شود و در بازار کار کانادا مشغول به کار و شروع یک زندگی جدید می شوند . جهت مسافرت  به کانادا و اخذ ویزای کانادا تضمینی فوری پنج ساله توریستی همچنین تعیین وقت سفارت کانادا در آنکارا و استانبول و نیز پیکاپ ویزای کانادا و مشاوره در مراحل انجام دریافت ویزای کانادا می توانید با ما همراه باشید .  در کانادا بسیاری از خدمات آموزشی و پزشکی به صورت رایگان در اختیار افراد مقیم کشور کانادا و نیز شهروندان کانادایی قرار گیرد . کشور کانادا نقش بسیار مهمی در اقتصاد جهان بازی می کند و آینده روشنی از لحاظ اقتصاد دارد . کسانی که قصد مسافرت به یک کشوری را دارند باید جهت گرفتن ویزا به سفارت آن کشور مراجعه کنند و مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزا را تهیه و به سفارت مربوطه تحویل دهند تا مورد تایید قرار گیرد . اما کانادا از این قاعده مستثنی است چرا که کانادا سفارتی در ایران ندارد و ایرانیان عزیز برای گرفتن ویزا باید به خارج از کشور سفر کنند و از کشور دیگری اقدام به دریافت ویزای کانادا نمایند .

آشنایی با وقت سفارت کانادا در کشورهای دیگر

سفارت کانادا در کشور ایران بسته است و ایرانیان به منظور اخذ ویزا کانادا و تعیین وقت سفارت کانادا به کشورهای اطراف ایران مراجعه نمایند . سفارت کانادا در اطراف ایران در شهرهایی چون ایروان، باکو، آنکارا و استانبول قرار دارد .

وقت سفارت کانادا در کشور ترکیه :

ترکیه از کشورهایی است که کنسولگری و سفارت کانادا در آن قرار دارد، بسیاری از ایرانیان جهت تعیین وقت سفارت و صدور ویزای کانادا به ترکیه سفر می کنند . وقت سفارت کانادا واقع در ترکیه و در دو شهر استانبول و آنکارا قرار دارد . این دو شهر به منظور وقت سفارت کانادا و همچنین صدور ویزا کانادا مناسب است . ثبت نام ویزای کانادا از طریق کارگزار سفارت کانادا انجام میشود، متقاضیان پس از ثبت نام باید از روز دوشنبه تا جمعه بین ساعات 8:30 تا 16:30 با در دست داشتن مدارک کامل خود در کارگزاری سفارت کانادا حاضر شوند . لازم به ذکر است که هیچ تفاوتی بین درخواست روادید کانادا از آنکارا یا استانبول وجود ندارد . نکته مهمی که وجود دارد این است که افراد بالای 80 سال و کودکان زیر 14 سال به انجام انگشت نگاری نیازی ندارند و مدارکشان را شخص دیگری می تواند به کارگزاری سفارت کانادا تحویل دهد .

وقت سفارت کانادا در امارات ( ابوظبی و دبی ) :

روند کار درخواست ویزای کانادا در امارات اینگونه است که تمامی درخواست های ویزا به دفتر VAC در ابوظبی و یا دبی ارسال میشود و جهت بررسی و چهره نگاری و انگشت نگاری به مقصد سفارت کانادا ارسال می شود . مراحل انجام کار هم مانند دیگر کشورهاست . 

وقت سفارت کانادا در ارمنستان :

به طور کلی مصاحبه حضوری در سفارت کانادا انجام نمی شود و به بررسی مدارک و چهره نگاری پرداخته می شود . انگشت نگاری و چهره نگاری سفارت کانادا در دفتر کارگزاری موسوم به VAC صورت می گیرد که ایرانیان می توانند جهت خدمات ویزا در ارمنستان به این دفاتر مراجعه نمایند . متقاضیان ویزای کانادا در ارمنستان می توانند از ساعت 9 صبح در شعبه دفتر کارگزاری در ارمنستان حاضر شوند .

پیشنهاد ما به شما این است ، به دلیل وجود پروازهای مستقیم از ایران به ترکیه و همچنین ارزان تر بودن و نیز انجام مراحل اخذ ویزای کانادا در این کشور به نسبت دیگر کشورها بهتر و به صرفه تر انجام می شود .

اخذ ویزای کانادا


6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql