رستوران نیکول استانبول

رستوران نیکول استانبول

تاریخ آخرین به روز رسانی: 29 دی ، 1398

معرفی رستوران نیکول  | Nicole Restaurant

نیکول نام رستوران شیک و زیبا در محله بیوغلو استانبول قرار دارد. این رستوران مشهور در بنای تاریخی قرار دارد که در قرن 20 میلادی ساختمان صومعه فرانسیسکان که راهبه ها در آنجا زندگی می کردن. این رستوران به افتخار مادر آگنس مارت نیکول ، نیکول نام گزاری شده است. مادر نیکول در آن دوران در صومعه فرانسیسکان به پرستاری و درمان بیماران می پرداخت. در رستوران نیکول  بیوغلو انواع غذا های ترک و مدیترانه ای با بالاترین کیفیت از ارگانیک ترین مواد غذایی پخت و سرو می شود. دکوراسیون داخلی این رستوران با چشم اندازه دل انگیز و با مدیریت سرآشپز آیلین یازوشوشلو تجربه ای متفاوت از خودن غذا های ترک را به گردشگران می دهد. رستوران نیکول در نزدیکی خیابان استقلال قرار دارد و گزینه مناسب برای استراحت بعد از برنامه گشت شهری تور استانبول است.

معرفی رستوران نیکول استانبول

معرفی سرآشپز آیلین یازوشوغلو | Aylin Yazıcıoğlu

آیلین یازوشوغلو در ابتدا محقق دانشگاه کمبریج در رشته تاریخ اجتماعی بود. وی در سن 30 سالگی تصمیم می گیرد وارد رشته محبوب خود یعنی آشپزی بشود. برای گذراندن دوره های آشپزی به پاریس سفر می کند و هنر آشپزی را زیر نظر اساتید مجرب فرانسه طی می کند و در رستوران های مشهور پاریس شروع به کار می کند بالاخره رستوران خود به نام نیکول را در استانبول افتتاح می کند. آیلین می گوید کار گذشته اش به او در این راه بسیار کمک کرده است. رستوران نیکول که آیلین یازوشوغلو آن را تاسیس کرده جزو برترین رستوران های استانبول قرار گرفته است.

معرفی سرآشپز آیلین یازوشوغلو

منوی رستوران نیکول |Nicole Restaurant Menu

رستوران نیکول دو منوی اصلی دارد یک منو برای رستوران خود که انواع غذا ها با مواد اولیه ارگانیک شامل پیاز ، خاویار ، گوجه سبز ، زنجبیل ، گوشت بره با انار و انواع ماست ها در این رستوران سرو می شود. منوی دیگر این رستوران منوی جشن ها و رویداد هایی می باشد که در رستوران نیکول برگزار می شود که علاوه بر منوی اصلی انواع نوشیدنی ها سرو می شود. برای هر منو هزینه خدمات 12٪ به صورتحساب اضافه می شود.

منوی رستوران نیکول

ساعت کار رستوران نیکول  بیوغلو:

روز های سه شنبه - شنبه از ساعت 18:30 تا 21:30 می باشد و در روز های یکشنبه و دوشنبه این رستوران بسته است.

آدرس رستوران نیکول  بیوغلو :

 استانبول - محله بیوغلو - خیابان توتوم کپتان - پلاک 18 | Tomtom dist. Tomtom Kaptan Str. No:18, Beyoglu, Istanbul

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql