رستوران حیاط خلوت استانبول

رستوران حیاط خلوت استانبول

تاریخ آخرین به روز رسانی: 02 بهمن ، 1398

معرفی رستوران حیاط خلوت | Backyard Restaurant

رستوران حیاط خلوت یک باغ رستوران بسیار زیبا و با چشم انداز خارق العاده مشرف به خلیج بلک است. این رستوران در محله بشیکتاش استانبول قرار دارد. ساختمان رستوران حیاط خلوت در ابتدا یتیم خانه تاریخی فرانسوی بوده که از کودکان بی سرپرست نگاه داری می کردند پس از خرید و بازسازی ، این باغ به یک رستوران شیک و مجلل تبدیل شد. یکی از بارز ترین ویژگی رستوران حیاط خلوت سرو غذا در باغ این رستوران می باشد. در رستوران حیاط خلوت مجموعه ای از بهترین ساندویچ های ارگانیک ، سالاد های فصل ، چای های میوه ای و آب میوه های طبیعی را برای مهمان های خود فراهم کرده اند. رستوران حیاط خلوت به قدری زیبا و جذاب است که به خودی خود جزو بهترین جاذبه های گردشگری استانبول محصوب می شود و جایگاه ویژه ای در برنامه گشت شهری تور استانبول مسافران و گردشگران جای گرفته است.

معرفی رستوران حیاط خلوت

فضای سبز رستوران حیاط خلوت بسیار زیبا و دلنشین است. طراحی مدرن در گلخانه مرمت شده در میان یک باغ سرسبز با چشم اندازه بی نظیر و با پخش موسیقی زنده که به جذابیت آن افزوده همگی دست به دست هم دادن تا خاطره به یادماندنی را در یاد گردشگران به یادگار می گذارند. گردشگران در فصل تابستان با یک چمنزار بزرگ با میوه و آب میوه های تازه پذیرایی می شوند و در فصل زمستان می توانند به ساختمان رستوران حیاط خلوت بروند و در یک محیط گرم و دلنشین به تفرح بپردازند. دکوراسیون داخلی ساختمان رستوران حیاط خلوت یک طرح مفهومی مدرن شیک است که موسیقی های جاز و راک در آن پخش می شود. به طور کلی تمامی عناصر تشکیل دهنده این رستوران زیبا و جذاب می باشد همین خاطر شعار " اطمینان می دهد که هرگز این رستوران کسل کننده نمی شوند " را برای خود انتخاب کرده اند. شایان به ذکر است که این رستوران یکی از بهترین رستوران های استانبول است.

رستوران حیاط خلوت

منوی رستوران حیاط خلوت | Backyard Restaurant Menu

منوی رستوران حیاط خلوت بسیار کامل و متنوع می باشد و از مواد طبیعی و درجه یک پخت و سرو می شود. از معروف ترین غذا های این رستوران برای صبحانه می توان به انواع پنری ها ، مربای میوه های ارگانیک ، گوجه فرنگی ، خیار ، خامه و عسل ، انواع نان های محلی ترکیه ، میوه های تازه ، انواع سالاد های مخصوص صبحانه ، تخم مرغ ، بستنی ، گردو و برای غذا های اصلی می توان به انواع همبرگر ها ، پای بوقلمون ، انواع سوسیس ها ، انواع کباب ها و ماهی های کباب شده و بخارپز ، گوشت تازه گاو و برای دسر ها می توان به کیک پنیر ، انواع میوه های خرد شده و انواع بستنی ها را نام برد. از دیگر منو های جالب این رستوران می توان به پخت و سرو انواع غذا ها با تخم مرغ ، انواع پنیر و سسیس ترکی اشاره کرد.

منوی رستوران حیاط خلوت

ساعات کاری رستوران حیاط خلوت : 
ساعت کاری این رستوران همه روزه از ساعت 6:30 صبح تا 23:30 شب است.
تلفن رستوران حیاط خلوت :
00905321317404
6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql