رستوران بولوار قدیمی باتومی

رستوران بولوار قدیمی باتومی

تاریخ آخرین به روز رسانی: 17 بهمن ، 1398

رستوران بولوار قدیمی باتومی | Old Boulevard

باتومی شهری کوچک و زیبا در ساحل دریای سیاه می باشد. وجود امکانات رفاهی  و جاذبه های دیدنی فراوان  در شهر باتومی موجب شده  که لقب پایتخت گردشگری گرجستان را به خود اختصاص دهد. بعد از دیدن جاذبه های گردشگری باتومی یکی از نیازهای اساسی هر فردی خوردن غذای دلخواه می باشد. رستوران بولوارد از جمله رستوران هایی می باشد که دارای فضایی آرام و دلنشین هست که با پخش موسیقی زنده در محیط رستوران به جذب بیشتر مشتریان پرداخته است. این رستوران محیطی کاملاً کلاسیک و صمیمی دارد و فضای آنجا مناسب برای جمع خانوادگی و دوستانه  تزئین شده است. غذاهای رستوران بولوار نسبت به سایر رستوران ها کمی گران تر است که البته نسبت به کیفیت عالی و مواد تازه ای که در غذاها استفاده می شود کاملاً به صرفه می باشد.

بولوار9

بولوار2

منوی رستوران بولوار قدیمی:

در منوی رستوران بولوار قدیمی انواع غذا برای سلیقه های مختلف موجود می باشد که از جمله آنها می توان به غذای دریایی، کبابی، غذای گرجی، اروپای شرقی، اروپای مرکزی، بین المللی، وگان و غذا برای افراد گیاه خوار اشاره کرد.

ساعات سرو غذا در رستوران بولدر قدیمی:

این رستوران از ساعت 9 صبح الی 24 شب آماده میزبانی مسافران تور گرجستان می باشد. که وعده های صبحانه، میان وعده، ناهار و شام را به خوبی سرو می کنند.

Aseman-Abi-Telegram-ghaab55

بولوار8

بولوار4

آدرس رستوران بولدر قدیمی:

Ninoshvili Avenue 23A | Ninoshvili Avenue 23A, Batumi 6000, Georgia

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql