مرکز خرید نارگیز باکو

مرکز خرید نارگیز باکو

تاریخ آخرین به روز رسانی: 23 بهمن ، 1398
مرکز خرید نارگیز باکو|Nargiz Shopping Mall Baku    
مرکز خرید نارگیز باکو در ماه دسامبر 2007 میلادی درست در قلب باکو افتتاح شده است. این مرکز خرید دارای یک پارکینگ زیرزمینی، فروشگاه‌ ها، چندین کافه‌تریا، رستوران و یکی از جذاب‌ترین تراس‌‌های ساخته شده از بتن و شیشه در طبقه‌ی فوقانی ساختمان می باشد. اگر می خواهید در آسیای شرقی و در یک شهر با قدمت بسیاردر یک مرکز خرید با سبک اروپایی گشت و گذار کرده و از برند های خارجی و با کیفیت آن خرید کنید، گرفتن تور باکو از آژانس آرزوی آسمان آبی و سفر به  شهر باکو و بازدید از مرکز خرید نارگیز باکو این خواسته را عملی کنید و با یک تیر صد نشان بزنید.
نارگیز-مال-باکودرباره ی مرکز خرید نارگیز باکو
مرکز خرید نارگیز باکو در طبقات میانی خود مغازه‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای جهانی  پوشاک را جا داده اس ت.بیایید کند و کاوی در این طبقات انجام دهیم واز سفر به باکو لذت ببریم .این بافت سنگی  که با مغازه های لوکس مزین شده در دل خود دسته ای از برترین و لاکچری ترین برند ها را گنجانده است، برند هایی که شامل برشکا، گوچی، بربری، آرمانی، اچ  اند ام و همینطور شعبه زارا در باکو و غیره می شوند، که همین امر این مرکز خرید را برای توریست های تور باکو جذاب کرده است. تنها چیزی که بعد از یک خرید رضایت مندانه میتواند جالب توجه باشد، رفتن به شعبه مک دونالد در نزدیکی این مرکز خرید و سفارش یک غذای لذیذ است. به دلیل موقعیت خوب مرکز خرید نارگیز در قسمت مرکزی و پرتردد شهر و همچنین وجود رستوران‌‌ها و کافه‌‌های درجه‌ یک در اطراف آن، بسیاری از شهروندان نیز گشت و گذار از مرکز خرید نارگیز را ترجیح می‌دهند.
نارگیز-مال-باکوموقعیت مکانی مرکز خرید نارگیز باکو 
مرکز خرید نارگیز باکو به دلیل اینکه در کنار میدان فانتین قرار گرفته از موقعیت مکانی بسیار خوبی برخوردار است و دسترسی  زیادی به دیگر اماکن گردشگری باکو دارد. بعد از خرید از برند های دوست داشتنی مرکز خرید ورفتن به رستوران و میل کردن یک غذای عالی میتوانید به خیابان نظامی رفته و از موزه ادبیات نظامی گنجوی بازدید کنید و در کنار بنای یاد بود نظامی عکس های یادگاری بگیرید. البته نمی شود تا مرکز شهر بروید و از کاخ اسماعیلیه و موزه ملی آذربایجان دیدن نکنید.  پس بهتراست در تور باکو زمان زیادی را به مرکز شهر اختصاص بدهید، تا بتوانید از تمام جاذبه های گردشگری باکو در این منطقه  بازدید فرمایید. 
نارگیز-مال-باکو
6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql