پارک مینیاتورک استانبول

پارک مینیاتورک استانبول

تاریخ آخرین به روز رسانی: 19 اسفند ، 1398

استانبول به عنوان بزرگترین شهر در ترکیه از توریستی ترین شهرهای موجود در این کشور می باشد که با وجود بناهای قدیمی و آثار تاریخی و مکان های تفریحی و زیبایی که دارد توجه بسیاری از گردشکران را از سرتاسر جهان به سمت خود جذب کرده است و در طی سال میزبان تعداد  زیادی از علاقه منئان به تور ترکیه می باشد. از جاذبه های توریستی استانبول می توان به پارک مینیاتورک اشاره کرد که به مسافران تور استانبول پیسنهاد می شود در سفر خود از آن بازدید کنند. در ادامه برای کسب اطلاعات بیشتر همراه با آژانس مسافرتی آرزوی آسمان آبی باشید.

پارک-مینیاتورک

پارک مینیاتورک در منطقه گلدن هورن شهر استانبول واقع شده است و همان طور که از اسم آن مشخص است یک پارک مینیاتوری می باشد که از جاذبه های توریستی ترکیه به حساب می آید. مساحت پارک مینیاتورک استانبول نزدیک به شصت هزار مربع می باشد که در سال 2003 میلادی احداث شده است و جزو بزرگترین پارک های میناتوری در دنیا می باشد. مسافران تور استانبول می توانند با رفتن به این پارک انواع مجسمه‌ها، ساختمان‌ها و بناهای تاریخی که در گوشه کنار کشور ترکیه وجود دارد تماشا کنند ، البته این بناهای در  ابعاد کوچک و مینیاتوری ساخته شده‌اند که آن را تبدیل به یکی از جذاب ترین جاذبه های استانبول کرده است.

پارک-مینیاتورک-استانبول

داخل پارک مینیاتورک نزدیک به 122 بنای تاریخی وجود دارد که از معروف ترین آنها می توان به برج گالاتا، ایاصوفیه، مسجد سلطان احمد اشاره کرد که جلوه ای خاص به این پارک داده اند، بد نیست بدانید که تعداد 58 اثر مربوط به شهر استانبول، 52 اثر برای آناتولی و 12 تا برای قلمروی عثمانی هستند که در حال حاضر خارج از ترکیه می باشند. قطعا بازدید از همه جاذبه های استانبول و بناهای تاریخی آن چندین ماه زمان می برد اما پارک مینیاتورک فرصتی ویژه ای است تا در چند ساعت تعداد زیادی از این جاذبه ها را مشاهده کنید.

پارک-مینیاتورک-استانبول-ترکیه

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql