محله نیشان تاشی استانبول

محله نیشان تاشی استانبول

تاریخ آخرین به روز رسانی: 17 تیر ، 1399

افرادی که علاقه زیادی به خرید اجناس لوکس و خاص دارند با پیاده روی چند دقیقه ای از میدان تکسیم می توانند به محله شیک و تمیز نیشان تاشی که یک محله تجاری و مسکونی می باشد برسند. در این محله که در قسمت اروپایی استانبول قرار دارد مراکز خرید معتبری از جمله مرکز خرید نیشان تاشی موجود است که آژانس آرزوی آسمان آبی توضیحات بیشتری در این زمینه ارائه می کند.

Asemanabi-محله-نیشان-تاشی3

آشنایی با محله نیشان تاشی استانبول |  Nisantasi Istanbul

جاذبه های گردشگری جذابی در محله نیشان تاشی جای دارند که می توان از کاخ ایهلامور، پارک ایهلامور، پارک دنیا باریش، موزه ایا صوفیه، تله کابین استانبول، میدان تکسیم، مسجد تشویکیه، پارک ماکچا، گالری های هنری، پارک تکسیم گزی و موزه آتاتورک به عنوان جاذبه های گردشگری محله نیشان تاشی استانبول نام برد.
انواع رستوران و کافه های مدرن و شیک در این محله مشغول به کار می باشند که بهترین خدمات را به مشتریان ارائه می کنند. جالب است بدانید که فروشگاه های موجود در این منطقه به فروش برندهای معتبر و با کیفیت دنیا چون (Prada، Gucci، Chanel، Burberry، Louis) در زمینه پوشاک، کیف و کفش و ... مشغول هستند.
در محله نیشان تاشی دانشگاه هایی نظیر دانشگاه و کالج ترک، فرانسوی، انگلیسی و ... وجود دارد که همه آن ها فوق حرفه ای می باشند و افراد خاص برای تدریس به این دانشگاه ها مراجعه می کنند. دانشگاه نیشان تاشی که جزو 50 دانشگاه برتر ترکیه است نیز در این محله قرار دارد. 

Asemanabi-محله-نیشان-تاشی

تاریخچه محله نیشان تاشی استانبول

محله نیشان تاشی یکی از خاص و منحصر به فردترین محله و خیابان ها برای مسافران تور ترکیه محسوب می شود که در آن انواع فروشگاه هایی وجود دارد که انواع برندهای مطرح و محبوب جهانی را به فروش می رساند. این محله قدمت تاریخی دارد که بدین منظور جزو جاذبه های گردشگری استانبول به حساب می آید. قدمت محله به حدی است که در زمان عثمانی ها محل برگزاری مسابقاتی چون تیراندازی بود که مختص به شخص شاه عثمانی می شد. با گذر زمان خیابان های محله را سنگفرش کردند و تبدیل به مرکز مد و فشن شد که امروزه مرکز مد ترکیه نیز می باشد. دهه 1930 میلادی درمحله نیشان تاشی شروع به افزایش ساختمان سازی مدرن شد که این امر مسبب ورود افراد مرفح و پولدار به این منطقه شده است. 

Asemanabiمحله-نیشان-تاشی1

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql