شهربازی فان لب استانبول

شهربازی فان لب استانبول

تاریخ آخرین به روز رسانی: 17 تیر ، 1399

استانبول شهر توریستی شگفت انگیزی می باشد که در خود انواع جاذبه های تاریخی، فرهنگی، تفریحی برای تمامی سلایق را جای داده است. نکته جالب توجه درمورد استانبول این است که افراد در هر سنین مجذوب جاذبه های گردشگری این شهر می شوند که این امر موجب رشد روزافزون مسافران تور استانبول شده است. یکی از محبوب ترین تفریحات هیجان انگیز شهربازی می باشد که در آژانس آرزوی آسمان آبی به معرفی شعبه های شهربازی فان لب می پردازد.

Asemanabi-فان-لب2

معرفی شهربازی فان لب استانبول | Fun Lab Eğlence Dünyası

در شهر استانبول برای گردشگران انواع و اقسام جاذبه های دیدنی و شگفت انگیز وجود دارد که یکی از آن ها شهربازی گردی می باشد. اولین شهربازی زنجیره ای در شهر محبوب استانبول، شهربازی فان لب است که تمامی وسایل و تجهیزات شعب با توجه به استانداردهای جهانی ساخته و نصب شده و همچنین دارای به روزترین امکانات تفریحی و کارکنان خوش برخورد می باشند. 

شعبات شهربازی فان لب

مرکز خرید فروم
مرکز خرید جواهر
مرکز خرید بویاکا

Asemanabi-فان-لب

مرکز خرید فروم که حدود سه هزار متر مربع وسعت دارد شهربازی مهیج فان لب را در خود جای داده که انواع بازی های شگفت انگیز را در آن یافت می کنید. در این شهربازی که از جمله جاذبه های گردشگری استانبول می باشد، انواع بازی های جذاب چون ماشین ضربه ای، بازی های کامپیوتری و ... را برای تمامی سنین وجود دارد که می توانید همه روزه از ساعت 10 صبح الی 23 شب در آن به تفریح و سرگرمی مشغول شوید.
یکی از مهم ترین مراکز خرید استانبول که مرکز خرید جواهر می باشد حدود 16 هزار متر مربع وسعت دارد که در 4 طبقه خلاصه شده است. یک طبقه از این مرکز خرید عظیم به شهربازی فان لب اختصاص یافته که در آن انواع بازی ها نظیر زمین بازی، کوسه دیوانه، ماشین ضربه ای، بازی های کامپیوتری و ... با بهترین استانداردها وجود دارد. افراد در هردوره از زندگی خود که باشند اکثراً عاشق هیجان و تفریح هستند که این نوع شهربازی ها به شاد و هیجانی کردن آن ها کمک می کند.
مرکز خرید بویاکا با وسعتی 600 متر مربعی برای جذب بیشتر مشتریان از شهربازی فان لب استفاده کرده که این شهربازی نیز یکی از شعب پر طرفدار می باشد. وسایلی که برای سرگرمی در این شهربازی موجود است از جمله فیریزبی، بازی های کامپیوتری، ماشین ضربه ای و ... می باشند که با انجام آن ها لحظات مفرحی را برای خود به ارمغان آورده اید.

Asemanabi-فان-لب4

Asemanabi-فان-لب1

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql