آکواریوم تورکوازو استانبول

آکواریوم تورکوازو استانبول

تاریخ آخرین به روز رسانی: 17 تیر ، 1399

استانبول شهر جاذبه ها و تفریحات است که سالانه گردشگران زیادی را جهت تفریح و سرگرمی ترغیب می کند که با تور استانبول به این شهر تاریخی سفر کنند. یکی از تفریحات مورد علاقه توریستان آکواریوم گردی است که در اینجا آژانس آرزوی آسمان آبی قصد دارد به معرفی اولین آکواریوم عمومی استانبول به نام آکوارویم تورکوازو بپردازد.

Asemanabi-تورکوازو-3

آشنایی با آکواریوم تورکوازو استانبول | TurkuaZoo

آکواریوم تروکوازو استانبول که در 24 نوامبر 2009 میلادی افتتاح شد، یکی از بزرگ ترین آکواریوم های قاره اروپا با گنجایش 7 هزار متر مکعب، محسوب می شود که طول آن تقریباً به 83 متر می رسد و در دو طبقه زیرزمینی خلاصه شده است. این مجموعه، مرکزی برای تحقیقات و حفاظت از موجودات دریایی و گونه  های در حال انقراض نیز می باشد. آکواریوم تورکوازو به قدری خارق العاده است که در پنج ماهه اول احداث حدود 500 بازدیدکننده را مجذوب خود کرده است.
دیدن دنیای رنگی زیر آب یکی از سرگرمی های خارق العاده برای گردشگران است. در این آکواریوم هیجان انگیز بازدیدکنندگان همواره می تواند علاوه بر تماشای زیبایی های ماهی ها، حیوانات آبزی مانند خرچنگ ها و ستارگان دریایی را لمس کنند و با غذا دادن به کوسه ها و ماهی ها لذت ببرند. باید بدانید که این آکواریوم دیدنی برای تمامی رده های سنی از کودک گرفته تا بزرگسال که با تور ترکیه سفر کرده اند، جذاب، سرگرم کننده و مناسب می باشد.

Asemanabi-تورکوازو-2

آبزیان آکواریوم تورکوازو استانبول

آکواریوم تروکوازو که جزو بهترین جاذبه گردشگری ترکیه نیز محسوب می شود واقع در منطقه بایرام پاشا می باشد. آبزیان آکواریوم در مجموع شامل 10 هزار ماهی که از هزار گونه مختلف خطرناک و بی خطر، کوسه های ببر بزرگ، کوسه های پرستار، کوسه های گیتار، کوسه های گورخر، کوسه های نوک سفید و نوک سیاه و ... می شوند.

Asemanabi-تورکوازو-5

امکانات آکواریوم تورکوازو استانبول

لمس ستارگان دریایی و خرچنگ ها
مکانی برای سرگرمی کودکان
محل غذادادن به ماهی ها و کوسه ها
تونل زیرآبی و راهرو اقیانوسی

Asemanabi-تورکوازو-1

ساعات بازدید آکواریوم تورکوازو استانبول

افراد می توانند همه روزه از ساعت 10 صبح الی 19 شب از تماشای زیبایی خلقت در وجود موجودات آبزی، در آکواریوم تورکواززو نهایت استفاده را ببرند. 

Asemanabi-تورکوازو

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql